فرمانده سپاه کامیاران خبر داد؛

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در ایام هفته بسیج

فرمانده سپاه کامیاران از برگزاری دهها برنامه مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرت افزائی در طول هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۳۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ ولیئی فرمانده سپاه کامیاران در تشریح برنامه های هفته بسیج عنوان داشت: دهها برنامه مختلف درون سازمانی و عمومی برای این هفته در نظر گرفته شده است و در نشست شورای اداری با دیگر نهادها و ارگان های شهرستان برای برگزاری آنها هماهنگی به عمل آمده است.

 

وی درباره برنامه های این هفته عنوان داشت: دیدارهائی با ائمه جمعه و جماعت مساجد شهرستان در نظر گرفته شده است ونیز روز دوشنبه دوم آذرماه، همایش مشترک علمای اهل سنت و تشیع برای بررسی اتحاد میان مسلمین با حضور 80 تن از علمای بزرگ شیعه و سنی برگزار می شود.

 

سرهنگ ولیئی از شرکت سراسری بسیجیان در مراسم اربعین خبر داد و عنوان داشت: در آخرین روز آبان ماه که مصادف با اربعین حسینی می باشد، بسیجیان کامیاران در بزرگداشت این روز وبا همراهی مردم شهرستان وهیئت های مذهبی در مراسم چهلمین روز شهادت اباعبداالله الحسین(ع) شرکت خواهند داشت.

 

فرمانده سپاه کامیاران با اشاره به نشست مجمع بسیجیان شهرستان خاطرنشان کرد: این مجمع هر ساله 2 نشست برگزار می کندکه دومین نشست مجمع درهفته بسیج وبا موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه گزارش و راهکارهای اعضای مجمع درباره فعالیت های خود در این زمینه تشکیل خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از این نشست خبری، بزرگداشت شهیدان را مایه تسری خانواده شهدا و یادآوری یاد وخاطره ایثار بزرگمردان این خطه دانست و اعلام کرد: شب سی ام آبان ماه، درمسجد روستای بلان، بزرگداشت برادران صادقی برگزار می شود تا یاد و خاطره این دو برادر شهید زنده نگه داشته شود و از خانواده این عزیزان تقدیر و تجلیل به عمل آید.

 

سرهنگ ولیئی درپایان این نشست خبری از تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در ایام هفته بسیج خبر داد و ابراز داشت: شهرستان کامیاران با داشتن بالغ بر45 هزار بسیجی دارای پتانسیل عظیم نیروهای مخلص و انقلابی است و این نیروها در روز 5 آذرماه در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان شرکت خواهند کرد و ضمن اعلام آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تحرک دشمنان انقلاب، در میعادگاه های نماز جمعه حضوری باشکوه خواهند داشت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار