جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار :

پایبندی به استقلال همه جانبه یکی از شاخصه های انقلابی بودن است

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشارگفت: پایبندی به استقلال همه جانبه یکی از شاخصه های انقلابی بودن است
کد خبر: ۸۷۷۸۷۱۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوپستان سرهنگ پاسدار رضا لطیفی در آئین افتتاح جشنواره ورزشس جام شهیدان قدمی ولک زایی بسیج کارمندان سپاه استان که در سالن ورزشی قرارگاه شهید لاجوردی اداره کل زندانهای استان در شهرستان زاهدان برگزار شد   افزود: پایبندی به استقلال همه جانبه از ویژگیهای انقلابیون است و دشمن همیشه از این ویژگی ضربه خورده است. 
وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن 5 شاخصه دارد و پایبندی به ارش های انقلاب که ریشه در دین و اسلام دارد یکی از این شاخصه ها است افزود: پیگیری آرمانهای انقلاب و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب  وظیفه جوانان انقلابی است.
وی تصریح کرد: یکی از شاخصه مهم انقلابی بودن ،اطاعت نکردن از دشمن است که رهبر از آن به عنوان جهاد اکبر یاد کرده است.
سرهنگ پاسدار لطیفی با اشاره به اینکه  ورزش نیز یکی از معروفات ودروازه ورود به معنویات است خاظرنشان کرد:  ورزش اگر با معنویت همراه شود و با اخلاق و امر به معروف و نهی از منکر آمیخته گردد می تواند به جایگاه واقعی خویش برسد. 
وی گفت: از بسیجیان و ورزشکاران انتظار داریم تا روحیه بسیجی را در خود تقویت کنند و به احیای اسلام ناب محمدی(ص)  اقدام نمایند.
وی ادامه داد: جوانان به تاسی از سیره و روش امامان و معصومین با اخلاص و عمل برای رسیدن به قله های افتخار تلاش نمایند و  ادامه دهنده راه شهداء باشند. 

ارسال نظرات