در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج؛

اقتصاد مقاومتی مورد غفلت مسئولین قرارگرفته است/ برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته بسیج

بوشهرـ جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که مقام معظم رهبری مکرر در بیانات خود به آن اشاره می‌کنند که متأسفانه این گلایه از مسئولین و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد غیر از جلسات اقتصاد مقاومتی هیچ کار اجرایی انجام نداده‌اند و مورد غفلت مسئولین قرارگرفته است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۹۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸



 

 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامی داشت سی و هفتمین سال از تشکیل سازمان بسیج، گفت: امسال آغاز هفته بسیج مصادف شده است با روز اربعین حسینی که می‌توان از این فرصت یک سنت جدید و حسنه‌ای را پایه‌گذاری کرد.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: در سراسر کشور برای افرادی که جامانده پیاده اربعین هستند برنامه‌ای طراحی‌شده است که پیاده‌روی بزرگی به سمت اماکن متبرکه برگزار خواهد شد.

خرمدل افزود: پیاده‌روی اربعین جاذبه است که جمعیت به سمت کربلا حرکت می‌کند و این می‌تواند مقدمه‌ای برای ظهور باشد، افراد فقیر، غنی، سالم و بدون دست‌وپا، ادیان مختلف و قوم‌های گوناگون در این همایش بزرگ حسینی حضور دارند.

 

وی بیان کرد: حرکت پیاده‌روی اربعین، هم آینده عراق را تضمین می‌کند و هم موجب اتحاد مسلمین است که انسان در آن احساس افتخار می‌کند و قطعاً این امنیت و نعمت، از برکت خون شهیدان است و ما باید شاکر شهدا باشیم.

خرمدل بابیان اینکه تفکر بسیجی که 37 سال پیش پایه‌گذاری شده، امروز به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد: امروز مردم آمریکا با زیر سؤال بردن انتخابات و اعتراض به رئیس‌جمهور منتخب، ساز جدایی می‌زنند و صدای شکسته شدن استخوان حکومت لیبرالی، به‌وضوح شنیده می‌شود و این همان مسیری است که از کربلا می‌گذرد.

این بسیجی بابیان اینکه با شعار " تا انقلاب مهدی نهضت ادامه داد" عنوان کرد: منظور از انقلابی شخصی است که بصیرت دارد و در رفتار و موضع‌گیری‌ها تابع ولایت‌فقیه باشد که این دسته از افراد با شاخصه‌های بصیرت تربیت می‌شوند.

وی ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که مقام معظم رهبری مکرر در بیانات خود به آن اشاره می‌کنند که متأسفانه این گلایه از مسئولین و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد غیر از جلسات اقتصاد مقاومتی هیچ کار اجرایی انجام نداده‌اند و مورد غفلت مسئولین قرارگرفته است و جز سپاه هیچ مجموعه دیگری در راستای اقتصاد مقاومتی هماهنگی ندارد.

خرمدل اذعان کرد: در حال ساخت مجموعه‌هایی در راستای سازندگی هستیم که در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید و به 700 زوج جوان که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند به مبلغ 50000000ریال وسایل خانه اهداء می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها، مساجد، مدارس و همه مکان‌های عمومی برنامه ویژه‌ای برای تبیین بیانات مقام معظم رهبری و بازخوانی گفتمان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار دارد که برای نسل جوان روشنفکرانه صورت گیرد.

برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته بسیج

غلامرضا جمالی دبیر برگزاری هفته بسیج در استان بوشهر بابیان اینکه برکتی است که آغاز هفته بسیج با روز اربعین تقارن پیداکرده است، گفت: بیش از 2500رده مقاومت در بسیج وجود دارد که بیش از 1000 رده برنامه‌های خود را ساماندهی کرده‌اند و رده‌های دیگر نیز به‌صورت هماهنگ در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های استان برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی روز اربعین حسینی ساعت 9:30 از سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تا گلزار شهدای بوشهر، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سالن ورزشی آزادگان(خیمه‌گاه قدیم)، همایش شکوه هجرت در دانشگاه خلیج‌فارس، غبارروبی گلزار شهدا، تجمع بسیجیان در مصلاهای جمعه استان بوشهر، تجمع مدافعان انقلاب، مجمع بسیجیان استان بوشهر با حضور مسئولین استان از برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

وی افزود: ایام دهه آخر صفر در حسینیه ثارالله مراسمات عزاداری با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود./ انتهای پیام

 

ارسال نظرات