مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: اجتماع میلیونی جهانی در سرزمین حزن و اندوه کربلا با حضور شیعیان به معنی حیات ابدی و نفوذ ناپذیری دشمن در مقابل اسلام حقیقی و ناب محمدی است
کد خبر: ۸۷۷۸۶۷۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: اربعین اباعبدالله از این جهت اهمیت دارد که باعث گستردگی کمی و کیفی شعائر حسینی است آن هم در زمانی که حاکمان ظلم بر تحقیر امت اسلامی و تشدید ظلم علیه شیعیان تلاش می کنند و همچنین این همایش عظیم نوعی تقابل در فراموشی آموزه هایی چون امر به معروف و نهی از منکر و شیوع بدعتهاست.

وی ضمن ذکر روایتی از امام صادق(ع) تصریح کرد:اگر مردم م یدانستند زیارت امام حسین(ع) چه فضائلی دارد از شوق زیارت می مردند. بکاء و گریه آسمان و زمین برسیدالشهداء(ع) تا چهل روز طول کشید و اربعین فقط برای حسین ابن علی(ع) تعیین شده و حتی برای پیامبر اعظم(ص) هم نیامده است.

حجت الاسلام بنی حسینی ادامه داد: مصائب سیدالشهدا(ع) برای هیچ امام و پیغمبری نیامده است و از همه مصیبتها بزرگتر و سخت تر بوده است و همه این مجاهدتها ورنج کشیدن ها برای احیا دین و مبارزه با دشمنان دین و معنویت بوده است. آنهایی که با شهادت امام قصد نابود کردن اسلام و فراموشی حادثه عاشورا را داشتند و در زمان متوکل خلیفه عباسی همه قبرهای کربلا را شخم زدند، امروز کجایند که ببییند عاشقان حضرت چگونه با پای پیاده به زیارتش می روند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر خاطرنشان کرد: اربعین به گفته امام عسگری(ع) از نشانه های مومن است و این اجتماع میلیونی جهانی در سرزمین حزن و اندوه کربلا توسط شیعیان به معنی حیات ابدی و نفوذ ناپذیری دشمن در مقابل اسلام حقیقی و ناب محمدی است .


ارسال نظرات