با حضور مدیر کل اموربانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
به همت بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۴۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) که پیش از ظهر امروز با حضور خانم دکتر کرمانی مدیر کل اموربانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بسیجیان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، خانواده معظم شهدا، بانوان بسیجی، مسئولین و روحانیون در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه به صورت یک نشست حسنه جاری و ساری همانند سالهای قبل برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه به همت بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس و ناحیه سنندج و همچنین با همکاری ارگان ها و نهادهای همچون حوزه هنری و سازمان تبلیغات استان و اقشار بسیجیان سنندج و استان در سالهای گذشته برگزار و امسال نیز با تجربه بیشتر و کیفی بخشی برنامه ها به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان به نام خطبه خوانی حضرت زینب(س) پیش بینی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این مجلس معنوی دارای قداست خاصی است، گفت: انشاءالله بانوان ما با پیروی از حضرت زینب کبری(س) و مادر بزرگوار ایشان حضرت زهرای مرضیه(س) بتوانند در جامعه وظیفه مادری، همسری خود را نسبت به فرزندان، همسران انجام داده و همچنین مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهند.

یوسفی در ادامه بااشاره به سخنان رهبری درمورد مسائل فرهنگی و ضرروت آن، گفت: مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی بسیار تاکید دارند و آن را به مثابه هوا و اکسیژن برای ادامه حیات می دانند که در صورت وجود فرهنگ پاک و ناب جامعه و فرد نیز در مقابل گزندها بیمه خواهند شد.

وی در ادامه برگزاری چنین محافل معنوی را راهی در جهت معرفی فرهنگ ناب اسلامی به جامعه عنوان کرد و افزود: این جلسات زمینه بهرمندی جوانان؛ نوجوانان و مادران آینده سرزمین از دستورات دین،قران کریم و راه رسم حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع) را فراهم می آورد.

ارسال نظرات