يکي از بخش هاي فعال در مجموعه فرماندهي انتظامي استان زنجان مركز مشاوره و مددکاري است که با حضور کارشناسان و روانشناسان تحصيل کرده می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در دیدار با مدير كل بهزيستي استان زنجان گفت: يكي از اهداف اصلي جامعه محور پليس، كاهش آسيب هاي اجتماعي با مشاركت مردم ، دستگاه ها و سازمان ها است.

سرهنگ علي آزادي افزود: يكي از اهداف مشترك پليس و بهزيستي كاهش آسيب هاي اجتماعي است و آنچه كه مهم است خدمت رساني به مردم است.

وي با اشاره به تغيير رويكرد پليس از تهديدمحوري به جامعه محوري اظهار داشت: يکي از بخش هاي فعال در مجموعه فرماندهي انتظامي استان زنجان مركز مشاوره و مددکاري است که با حضور کارشناسان و روانشناسان تحصيل کرده در سطح کلانتري ها باعث كاهش اختلافات ، آسيب ها و پرونده هاي ارجاعي به مراجع قضائي مي شود.

آزادي تصریح کرد: مراکز مشاوره و مددکاري اجتماعي ضمن ارتقاء سطح آگاهي و شناخت عمومي، در جهت پيشگيري و کاهش مشکلات و معضلات فردي، اجتماعي و افزايش سطح امنيت رواني در جامعه گام هاي موثر و مثبتي برداشته و خدمات ارزنده اي را به مردم ارائه مي دهند.

مدير كل بهزيستي استان زنجان نيز در اين ديدار از تعامل خوب دو مجموعه تقدير و تشكر كرد و گفت: هدف بهزيستي و نيروي انتظامي در كاهش آسيب هاي اجتماعي مشترك است.

مكاريان با تاكيد بر گسترش تعاملات دو مجموعه در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي افزود: وجود مراكز مشاوره و مددكاري اجتماعي باعث كاهش آسيب ها و مشكلات اجتماعي شده است.

ارسال نظرات