مسوول بسیج کارگری گیلان در گفتگو با «بسیج» خبر داد:
حجت خرم سیگارودی گفت: در قالب طرح ایثار بسیجیان کارگر با حضور در کارخانجات مختلف اقدام به اضافه کاری بدون دریافت حق الزحمه فعالیت می‌کنند که در مجموع بیش از 2 هزار ساعت اضافه کاری در کارخانجات به ثبت می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۲۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱

حجت خرم سیگارودی مسوول سازمان بسیج کارگری استان گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، افق تازه ای را در برابر  ارکان جامعه کار و تولید ترسیم می‌نماید و موجب رشد بهره وری در اقتصاد با مشارکت مردم است از این رو بسیج کارگری فعالیت‌هایی همچون پویایی واحدهای نیمه فعال را از طریق شیفت‌های ایثار برای حمایت از واحدهای نیمه فعال را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شیفت ایثار از جمله فعالیت‌های موثر در جهت عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی است افزود: در قالب این طرح بسیجیان کارگر با حضور در کارخانجات مختلف اقدام به اضافه کاری بدون دریافت حق الزحمه  فعالیت می‌کنند که در مجموع از سوی این افراد بیش از 2 هزار ساعت اضافه کاری در کارخانجات به ثبت می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان بیان داشت: این در حالی است که مسئولان دولتی از کارگران حمایتی نمی‌کنند و حال انکه انها مشکلات فراوانی دارند.

خرم سیگاردوی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل و مابقی نیز با کمترین تولید مشغول به فعالیت هستند که در نهایت تمامی این مشکلات به کارگر آسیب می‌رساند.

وی تصریح کرد: توجه به کارگران حمایت به تولید و توسعه اقتصاد کشور است، اگر واحدهای تولیدی دوباره مشغول به فعالیت شوند علاوه بر کارگرها، کارفرما و دولت نیز از نتیجه مثبت آن سود می‌برند.

مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان درباره شیفت ایثار نیز گفت: بر اساس ابلاغ سازمان‌های بسیج کارگری کشور، کارگران در طرح شیفت ایثار در پایان ساعت کاری خود یا روزهای تعطیل یک ساعت دیگر نیز به صورت رایگان کار می‌کنند تا به تولید کشور کمک شود.

ارسال نظرات