خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
حوزه 9 خواهران سپاه ناحیه امام صادق (ع) به مناسبت هفته بسیج برگزار کرد
سید رضا حجازی ضمن ارزیابی عملکرد آمریکا در مقابل ایران به سیاست های فریبکارانه این استکبار جهانی پرداخت و عدم تغییر در سیاست های آن را مطرح کرد و گفت که ملت ایران نباید به آمریکا اعتماد کند.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۱۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان آقای سید رضا حجازی در نشست بصیرتی سیاسی پایگاه نرجس گفت نفوذ سرمایه داری غرب در ایران یکی از خطرناکترین طرح های آمریکا و غرب برای نفوذ در ایران می باشد که جبران ناپذیر است.

وی ضمن ارزیابی عملکرد آمریکا در مقابل ایران به سیاست های فریبکارانه این استکبار جهانی پرداخت و عدم تغییر در سیاستهای آن را مطرح کرد و گفت که ملت ایران نباید به آمریکا اعتماد و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) همواره راه مبارزه با آمریکا را باید در همه سیاست ها در پیش داشت.

حجازی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان‌گذاری و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد ، برکت و آثار آن بیشتر خود را نشان می‌دهد.

در ادامه با بیان دستاوردها اقتدار کشور ایران در جوامع بین المللی و مقاومت 36 ساله ملت ایران در برابر تحریم ها به تاثیر برجام بر این اقتدار اشاره کرده و اذعان داشت نفوذ سرمایه داری غرب در ایران یکی از خطرناکترین طرح های آمریکا وغرب برای نفوذ در ایران می باشد که جبران ناپذیر است.

در پایان از همه بسیجیان و آحاد مردم هوشیاری در مقابل نفوذ و توطئه های دشمنان ایران و گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری (مدضله العالی) را خواستار شدند.
ارسال نظرات