خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
حوزه 9 خواهران سپاه ناحیه امام صادق (ع) برگزار کرد
محسن حاجیان گفت که پایبندی به ارزشهای اساسی اسلام یکی از شاخصه های انقلابی گری بوده و حفظ حجاب نمونه بارز این شاخصه است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان در این نشست سیاسی محسن حاجیان گفت: انقلاب اسلامی امتداد حرکت انبیا است و به زمان رژیم طاغوت اشاره کرد که در آن زمان مکان های فساد در کنار مساجد بود و این در دین اسلام گنجانده نشده است و در دین اسلام هر جایی که مسجد باشد نباید مکان فساد وجود داشته باشد و به برکت پیروزی و وجود انقلاب اسلامی این امر خلاف دین اسلام بود و از بین رفت .

وی اظهار داشت که پایبندی به ارزشهای اساسی اسلام یکی از شاخصه های انقلابی بوده و حفظ حجاب نمونه بارز این شاخصه است و دشمن با پخش فیلم های مختلف در پی بد حجابی و بی حجابی است.

وی تصریح کرد که استقلال فرهنگی یکی دیگر از شاخصه های انقلابی گری است و گفت که آیا زندگی ما بند به بند آن مطابق با آیات و دستورات اسلام است.

محسن حاجیان در پایان اظهار کرد که دشمن همیشه و در همه حال با ما در حال جنگ است و ما بعنوان یک مسلمان انقلابی نباید به دشمن اجازه نفوذ بدهیم چرا که دشمن بصورت مستقیم با ما در جنگ نیست بلکه بصورت غیر مستقیم با در جنگ است و وظیفه ما بعنوان مسلمان حفظ این انقلاب است با انجام دادن دستورات اسلام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها