خبرهای داغ:
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در اصفهان اگر در قدم اول چهارباغ عباسی و سپس کل محدوده میدان امام (ره) و چند خیابان اصلی محور گردشگری اصفهان پیاده راه سازی شود، اتفاق بسیار خوبی می افتد و ما یک قدم به گردشگری بین المللی و به روز نزدیک می شویم.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۶۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، مهدی باقربیگی با اشاره به اهمیت محور تاریخی اصفهان اظهار کرد: در تمام شهرهایی که با گردشگران خارجی سر و کار دارند، محورهای گردشگری و میراث فرهنگی این شهرها پیاده راه سازی و سنگ فرش شده است.

وی اضافه کرد: مردم در این شهرها بدون تردد خودرو و بدون هیچ خطری در شهر خود تردد می کنند و پیاده راه سازی نقش مهمی در حفظ آثار تاریخی و میراثی شهرها دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز اگر در قدم اول چهارباغ عباسی و سپس کل محدوده میدان امام (ره) و چند خیابان اصلی محور گردشگری اصفهان پیاده راه سازی شود، اتفاق بسیار خوبی می افتد و ما یک قدم به گردشگری بین المللی و به روز نزدیک می شویم.

وی با تاکید بر اینکه شاید اجرای این طرح در ابتدا برای کسبه این محور از نظر رفت و آمد و این موارد سخت شود اما بدون شک در زمان کوتاهی کسب و کار آنها رونق بسیاری می گیرد، ادامه داد: در کشورهای دیگر این اتفاق رخ داده و کسب و کار کسبه این محورها رونق بیشتری پیدا کرده است.

باقربیگی تاکید کرد: بدون شک گردشگر خارجی هزینه ای با خود به می آورد و به صورت مستقیم صنایع دستی و میراث فرهنگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد و به صورت غیرمستقیم نیز 100ها شغل ایجاد می کند و ما امروز باید بذری بکاریم که در آینده حاصل این بذر را برداشت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها