فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: پیروزی و موفقیت‌های نظام اسلامی زمینه‌ساز الگوسازی برای سایر کشورهای منطقه و جهان است و این مهم نشان از حضور بسیجیان در تمامی عرصه‌ها دارد که خود را تابع ولایت فقیه می‌دانند.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۱۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری فرمانده سپاه ناحیه ساوه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزاری شد با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی امروز در حال ترویج و گسترش است، گفت: تفکر بسیجی یک تفکر ارزشمند و مقدس است که امروز شاهد گسترش آن هستیم، تفکری که نشان از رسیدن به استقلال محسوب می شود.

وی افزود: اگر شاهدیم که دشمن به دبنال راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی است تنها برای این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که امروز به الگویی در جهان تبدیل شده را تضعیف و در نهایت براندازد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: دشمن هر ترفندی را در مدتی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد به کار بسته است ولی با وجود راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نتوانسته به موفقیت دست پیدا کند چراکه ملت اسلامی همواره لبیک گوی ولی فقیه بوده و همواره در صحنه برای مقابله با شدمن حضور داشته‌اند.

سرگرد پاسدار احمدجعفری ادامه داد: وظیفه ما در برابر توطئه‌های پیچیده دشمن عمل به آیات و روایات ائمه و تفکر امام و رهبری معظم انقلاب است. گفتمان ولایت مایه نجات و رهایی تمام ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان از دشمن است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج افزود: خطبه خوانی حضرت زینب(س) توسط بسیج هنرمندان و با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادواره شهدا، نمایشگاه معرفی عرصه‌های تولید و صنایع کوچک بسیجیان، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، تئاتر خیابانی و غیره از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات