یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز به برکت «بسیج»، صهیونیسم در منطقه روبه زوال است.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۹۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر  عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تسری الگوی بسیج مردمی ایران به دیگر کشورهای منطقه عنوان کرد: جریان بزرگ انقلاب اسلامی که توسط حضرت  رو ح الله ثبت
شد و در جهان اسلام نیز بنا شد همچون شاخ و برگ درخت تنومندی است که شاخسار او منطقه ر ا مملو از امید و نگاه به آینده تمدن نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جریان انقلاب اسلامی نظاممند ، شجاع و بالنده در تکامل قرار گرفته و  الگوی تمام عیاری است که موجب امید برای امت اسلام شده است، ادامه داد: هرگز طوفان خشم و غضب امت اسلام تساهل و تسامح را از دولت های استکباری نمی پذیرد.

رضوی مهر با اظهار اینکه امروز بسیج عصاره آزادی، مقاومت و شهادت طلبی و قاطعیت عمل در مقابله با دشمنان اسلام و قران و مسلمانان  است ، افزود: امروز جوانان از شهادت طلبان راسخ در راستای  اجرای فرمان رسول الله و لبیک گوی به آیات قرآن هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون حضور مقاومت اعم از جوانان عراق، بحرین، لبنان، افغان و  برخی کشورهای منطقه  موجب شده که یک نیروی محکم و قدرتمند و بازدارنده در برابر افکار صهیونیسم و شیطانی استکبار شکل یابد، تصریح کرد: به برکت شجره طیبه بسیج است که امروز سنگلاخ ها و تیرکمان مردم غزه به موشک های و فناوریهای پیشرفته تبدیل شده است.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم  خاطرنشان کرد: امروز حکام منطقه باید بدانند که زبان زور واستکباری برگرفته ازافکار پلید صهیونبست نمی تواند در منطقه نقش افرینی کند  و شهادت خط سرخ و سر مشق مقاومت و اسلام ناب محمدی است و جوانان بسیجی و مسلمان با تمامیت در برابر دنیا طلبی و زور گویی استکار می ایستند.

ارسال نظرات