خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: به مناسبت هفته بسیج 110 عنوان برنامه در این شهرستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۷۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی در نشست خبری که در آستانه هفته بسیج برگزار شد، گفت: بدون شک برنامه های مجموعه بسیج در راستای تحقق آیه ی "وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ" ، آمادگی و تجهیز مردم می باشد.

 

وی با بیان اینکه در سال 58 هنگام تشکیل بسیج، حرفی از کار و برنامه نظامی نبود، اظهار داشت: هدف از تشکیل نهاد مقدس بسیج به فرمان امام راحل، استفاده از پتانسیل مردم برای نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

 

خدادادی اذعان داشت: اولین زمینه و آزمایش بسیج، دفاع مقدس بود که بسیار سرافراز از این آزمون بزرگ پیروز درآمد.

 

وی اضافه کرد: آنچه که باعث ماندگاری این نظام شده است خدمات مقدس مجموعه بسیج است.

 

وی گفت: هر کس دلش برای سرنوشت نظام و مملکت بسوزد و از تسلط بیگانگان بیزار باشد و آینده کشور برایش مهم باشد و در برابر ظلم دشمنان بی تفاوت نباشد، بسیجی است.

 

خدادادی افزود: تفکر بسیج نه تنها باعث نجات انقلاب اسلامی شد بلکه باعث صدور و نجات بسیاری از کشورهای مسلمان من جمله سوریه شده است.

 

وی نشست عاشقان ولایت، نشست علمای شیعه و سنی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا،کوهپیمایی خانوادگی، دیدار بسیجیان با امام جمعه، تجلیل از فعالان و نخبگان بسیجی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

وی دیگر برنامه ها را افتتاح چهار حوزه مقاومت بسیج و تجمع باشکوه بسیجیان برای حضور نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در اسدیه را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان ذکر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها