فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از برگزاری 49 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۳۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

ظهر امروز نشستی به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست سید علی‌اصغر نورایی‌اصل اظهار کرد: بسیج یک تشکل فکری و فرهنگی است که در درون این فرهنگ، ایثار، خودگذشتگی، فروتنی و سایر مولفه‌های فرهنگی موج می‌زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران ادامه داد: انقلاب و نهضت امام راحل همراه با یک جریان اصیل فکری و فرهنگی صورت گرفت و به نتیجه رسید.

نورایی‌اصل افزود: با رهنمودهای امام راحل و تشکیل بسیج مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران از تمام تهدیدهای خارجی و توطئه‌های داخلی مصون ماند و بیمه شد.

وی گفت: قبل از اینکه انقلاب به پیروزی برسد امام راحل این فکر را داشت که با بسیج مردم می‌توان این انقلاب را حفظ و تثبیت کرد.

نورایی‌اصل تصریح کرد: در تاریخ 5 آذر سال 58 امام دستور تشکل بسیج 20 میلیون نفری را در ایران صادر کردند و امروز مشاهده می‌کنیم که خلف امام این تفکر را ادامه داده و در حال حاضر تشکل بسیج مردمی از مرز 20 میلیون نفر فراتر رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران بیان کرد: نقش بسیج همواره یک نقش مدافع انقلاب بوده و با رشادت‌های بسیجیان و رهنمودهای امام راحل هشت سال دفاع مقدس در اوج عزت و عظمت بود.

وی در ادامه به تشریح هفته بسیج در شهرستان گچساران پرداخت و اظهار کرد: هفته بسیج که اولین روز آن مصادف می‌شود با روز اربعین حسینی تجمع هیئات مذهبی در مصلای شهرستان گچساران را خواهیم داشت که این برنامه یک برنامه محوری و سراسری است.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان گچساران گفت: در روز 5 آذرماه تحت عنوان تجمع مدافعان حرم و حرکت به سمت مصلای شهرستان و شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

نورایی‌اصل افزود: حضور و بازدید مسؤولان از دو پایگاه مقاومت در شهرستان گچساران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان است.

وی ادامه داد: حضور و بازدید از دو پایگاه مقاومت روستایی توسط بخشدار، برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای خواهران و برادران بسیجی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، یادواره آبروی محله که در جلوی منازل شهدا برگزار می‌شود از سایر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران بیان کرد: اعزام تیم‌های پزشکی با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و اعزام به مناطق محروم و دور افتاده روستای این شهرستان، بازدید از کارخانه‌ها و نشست با کارآفرینان موفق در شهرستان و اعزام تیم‌های سازندگی تحت عنوان اردوهای جهادی چند روزه و افتتاح پروژه‌هایی که در تابستان در مناطق محروم انجام شده است از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های خاصی برای اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و بازاریان و همچنین جامعه زنان در نظر گرفته شده که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

نورایی‌اصل خاطرنشان کرد: اداراتی که امکان آن وجود دارد در جلوی درب ورودی سازمان یا نهاد خود نماد سنگر را به یاد 8 سال دفاع مقدس برپا کنند.

ارسال نظرات