به مناسبت هفته بسیج،فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان در نشست خبری،مهمترین برنامه ها،دستاوردهای سپاه و بسیج این استان را تشریح کرد :
کد خبر: ۸۷۷۸۴۲۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
خبرگزاری بسیج:سردار نصیری،فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج بعد ظهر امروز،در سالن جلسات این سپاه  برگزار شده بود ضمن گرامیداشت این هفته وتسلیت به مناسبت اربعین مهمترین برنامه های هفته بسیج و دستاوردها سپاه و بسیج این استان را تشیریح کرد.
سردار علی نصیری،به برنامه های آینده سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران اشاره کرد و تصریح کرد:روزهای آینده راهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان ری را به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)خواهیم داشت که امسال این به حرکت ملی تبدیل شد و امیدواریم امسال بهتر از هرسال برگزار شود.
فرمانده سپاه سید الشهدا افزود:در جلسه هایی که در مجموعه شهرستان  توسط فرماندهی شهرستان اتفاق افتاد،با توجه به ظرفیت جمعیت و زیر ساخت این استان و اهمیت موضوع امنیتی این راهپیمایی در مجموعه این سپاه برگزار کردیم،که به یک جمع بندی تکمیلی رسیدیم.
سردار نصیری ادامه داد: اولین روز هفته بسیج به دلیل نزدیک بودن با روز اربعین با شعار بسیج، پژواک ندای حضرت زینب(س) آغاز خواهد شد که ،در این روز سپاه در برگزاری پیاده‌روی روز اربعین حسینی مشارکت ویژه خواهد داشت، از دیگر برنامه‌های این روز قرائت خطبه‌خوانی حضرت زینب(س)خواهد بود که این برنامه مختص به حوزه خواهران بسیجی است.
فرمانده سپاه استان تهران عنوان کرد: حضور نخبگان سیاسی و فرهنگی بسیجی دردانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برای سخنرانی و تبیین گفتمان انقلاب‌گری صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و مشاوه وسیع به جوانان با حضور کارآفرینان و برترین‌های طرح اقتصاد مقاومتی در هر شهر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

نصیری اضافه کرد: یادواره‌ شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجمع سازمان یافته بسیجیان قبل از نماز در میعادگاه‌های نماز جمعه و شرکت پرشور بسیجیان در نماز جمعه نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد. در آخرین روز از هفته بسیج، نیز نمایشگاه‌ و همایش مبارزه با اشرافی‌گری و فساد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه‌ سیدالشهداء (ع) استان تهران برخی از برنامه‌های هفته بسیج را زودتر از موعود برگزار می‌کند، اظهار داشت: حضور 4 هزار بسیجی و میثاق آنان با آرمان‌های امام راحل در روز 26 آبان با سخنرانی سردار نقدی در حرم مطهر از دیگر برنامه‌های سپاه برای هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به فعالیت‌های سپاه در طول سال، عنوان کرد: براساس ابلاغ فرمانده کل سپاه، تمرکز در محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اقدامات سپاه سیدالشهداء(ع) در سال جاری بوده است.
نصیری با اشاره به فعالیت‌های جهادی تیم پزشکی سپاه سیدالشهداء(ع)، گفت: در سال جاری با افزایش فعالیت‌های جهادی تیم پزشکی متخصص در مناطق محروم، 17 هزار بیمار محروم را تحت درمان و مراقبت قرار دادند. در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، اعطای تسهیلات سبب اشتغالزایی به 9 هزار و 500 نفر در شهرستان‌های استان تهران شد. بازسازی مدارس و منازل مناطق محروم، اهدای سبدکالا، آبرسانی به مناطق محروم و غیره از اقداماتی است که سپاه در سال جاری انجام داده است.

علی نصیری در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای بسیج در بخش کشاورزی پرداخت و بیان کردند:مهمترین کاری که ما امسال داشتیم افزایش تولیدات کشاورزی بود یعنی در بخش غلات(گندم و جو)امسال در هر هکتار3ونیم تن،که میانگین برداشت در بیشترین حالت5تن بود،که امسال به8ونیم تن رسید. واز همه مهمتر دور کردن سموم مضر به سمت کود گیاهی و حیوانی بود.

سردار نصیری در پایان نشست خبری شعار بسیج امسال را(بسیج-انقلابی گری و مبارزه با اشرافیگری) بیان کرندو خاطر نشان کردند:تنها چیزی که مارا در این همه مدت پیروز میدانهای نبرد کرد،توجه ویژه به امام و آرمانهای انقلاب  بود،و میتوانیم بگوییم بسیج یادآور خاطرات هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
ارسال نظرات