خبرهای داغ:

پیام سردار پاکپور در پی شهادت شهید «محمدحسین بشیری»

پیام سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پی شهادت «محمدحسین بشیری» در مراسم ترحیم این شهید مدافع حرم قرائت شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۲۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم ترحیم و گرامیداشت شهید «محمدحسین بشیری» امروز در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

در این مراسم سردار روستائی معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران پیام ارسالی سردار پاک‌پور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پی شهادت شهید «محمدحسین بشیری» را قرائت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام فرمانده سردار رشید نیروی زمینی سپاه پاسداران به مردم غیور و شهیدپرور و خانواده معظم شهید «محمدحسین بشیری»

سلام علیکم، افتخار پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) این است که به خاطر بینش توحیدی و با تأسی از سیره تعالیم الهی پیشوایان خود توفیق تربیت و تدبیر انسان هایی را به جامعه بشری تقدیم نموده اند که مایه مباهات و بر ملائکه الله هستند.

پدران و مادران خداجویی که در دامن پر مهر خود فرزندانی را پرورش داده و به ثمر رسانده‌اند که در راه اسلام و برای دفاع از حق جان خود را در برابر پاداش بی‌نهایت الهی فدا کرده اند.

همسران، برادران، خواهران و فرزندان شهیدانی که در مسیر حق ثابت قدم ماندند و از خون پاک شهید خود حراست و پاسداری نموده و راه او را ادامه دادند.

اینجانب از درگاه خداوند متعال برای آن خانواده محترم صحت، صبر و اجر اخروی و برای همه مشتاقان توفیق پیمودن راه شهیدان را مسئلت نموده از همه شما بزرگان درخواست می نمایم که دعا کنید خداوند به این بنده ناچیز خود نیز لیاقت و توفیق فیض عظمای شهادت را روزی فرماید.

سرتیپ پاسدار محمد پاک‌پور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار