خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

شهید زین الدین، فرمانده ای شایسته در تراز دین و انقلاب بود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جایگزینی روحیه سازش و تسلیم در مقابل روحیه انقلابی و جهادی است، گفت: شهید زین الدین ، فرمانده ای شایسته در تراز دین و انقلاب بود.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۶۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به یکی از مطالبات مهم رهبری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای اولین بار درنوزدهم دی ماه سال 94 در دیدار مردم قم با اشاره به یکی از اقدامات دشمن فرمودند که دشمن در تلاش است تا ماندگاری انقلاب را برهم بزند.

وی ادامه داد: وظیفه ما است که عناصر ماندگاری انقلاب را بشناسیم و آنها را تقویت کنیم که یکی از مهمترین عناصر ماندگاری انقلاب ، روحیه جهادی و انقلابی می باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمن به دنبال از بین بردن و هدف قرار دادن روحیه جهادی و انقلابی می باشد تا روحیه سازش و تسلیم و کوتاه آمدن را جایگزین آن کند.

وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی و جهادی، ثمره جهاد کبیر است، افزود: برگزاری کنگره و یادواره های شهدا همراه با احیای فرهنگ شهادت و ایثار یکی از موثرترین روش های تقویت روحیه جهادی و فرهنگ انقلابی می باشد مخصوصا این کنگره ها و یادمان ها همراه با یک الگو سازی موثری باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: شهید زین الدین که مجسمه یک فرمانده شایسته دینی  و انقلابی می باشد می تواند یک الگو و اسوه خوبی برای فرماندهان امروز و نسل های بعدی ما باشد که بخواهند یک فرمانده اسلامی دینی و استاندار را ببینند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم، گفت: برگزاری یادوراه ها کاری بسیار شایسته است و امیدواریم این فعالیت ها زوایایی غیر آشکار شده و توانمندی های علمی و نظامی و مدیریتی این شهدا به ویژه شهید زین الدین را باز و به مخاطبین معرفی کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به حفظ حلقه وصل بین شهدا و جوانان اشاره کرد و ابراز داشت: به نظر بنده نسل جدید از نظر استعداد و آمادگی از نسل های قبلی هیچ چیزی کم ندارد و در برخی موارد از نسل قبل جلوتر هم می باشد.

وی ادامه داد: فقط مشکل این است که ما نسل های گذشته نتوانسته ایم فرهنگ انقلاب اسلامی که انقلاب اسلامی چه کرد، انقلاب حق حیاط دارد، اگر انقلاب نشده بود چه می شد و  دفاع مقدس چه بود را به درستی به نسل جدید منتقل کنیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه تاکید کرد: اشکال برای نسل امروز نیست بلکه برای نسل گذشته می باشد ما دوران دفاع مقدسی ما نسل اولی ها باید یکی از هنرهایمان این باشد که جلوی گسست نسل ها را بگیریم.

وی خاطر نشان شد: امیدوارم با این اقدامات شایسته بتوانیم فرهنگ، گفتمان و روحیه انقلابی و جهادی را به نسل آینده منتقل کنیم.
ارسال نظرات