رئیس کل دادگستری استان البرز؛

تاثیر نماز در سالم‌سازی محیط‌ های کاری و بهبود اخلاق اداری

فاضلیان گفت: بر اساس پژوهش‌های انجام شده تاثیر نماز در سالم‌سازی محیط کاری و بهبود اخلاق اداری کارکنان تثبیت شده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۳۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از روابط عمومی  دادگستری کل استان البرز، احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با وی که در محل دادگستری کل استان البرز برگزار شد با اشاره به بروز بیرونی و درونی آثار و برکات نماز در زندگی افراد اظهار داشت: بر اساس پژوهش‌های انجام شده تاثیر نماز در سالم‌سازی محیط کاری و بهبود اخلاق اداری کارکنان تثبیت شده است.

تاثیرات نماز 

وی با اشاره به تاثیر نماز در تقویت تقوا، نرم‌خویی، از بین بردن کبر و غرور، تطهیر باطنی و پاکسازی درونی از رذایل اخلاقی تصریح کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز با ثمرات بی‌شماری که دارد یک اتفاق تاریخی و توفیقی بزرگ برای استان البرز است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به دغدغه‌های متعددی که اکنون بین مسئولان در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است گفت: دشمن برای تضعیف فرهنگی و اخلاقی جوانان، برنامه‌های ضدفرهنگی متعددی را تدارک دیده و اجرا می‌کند که ضرورت دارد برای کاستن از آسیب این اقدامات دشمن، تدابیر جدی اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: تهدید فرهنگی برای نسل امروز می‌تواند منجر به نسلی ناکارآمد و بدون علقه به ارزش‌های والای فرهنگی و اخلاقی شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز در پایان با تاکید بر نقش حوزه‌های علمیه در نظریه‌سازی و تئوریزه کردن برنامه‌های فرهنگی گفت: نماز می‌تواند به عنوان مناسب‌ترین کانال برای ترویج باورهای الهی در نوجوانان و جوانان باشد.

برگزاری اجلاس سراسری نماز در کرج

در ابتدای این دیدار ‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با ارائه گزارشی از اقدامات مهم این ستاد، توضیح داد: اجلاس سراسری نماز در ماه آینده با حضور مسئولان قوا و نمایندگان عالی استان‌ها در البرز برگزار خواهد شد که برای این منظور از 750 مسئول کشوری دعوت شده تا در این همایش مهم حضور داشته باشند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر اقامه نماز توسط دادگستری کل استان البرز در بین دستگاه‌های مختلف استان اظهار داشت: در آینده نزدیک همایش مشترک «نماز و توسعه عدالت در دستگاه قضایی» با همکاری مشترک دادگستری و ستاد اقامه نماز استان برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار