احمد فاضلیان گفت: فرصت‌ گذار از شهری با کم‌ترین امکانات به شهری ایده‌آل برای نسل آینده، توفیق بزرگی است که نصیب مدیران این استان شده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۱۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از روابط‌ عمومی دادگستری کل استان البرز، رئیس‌کل دادگستری البرز با بیان اینکه دستگاه قضایی از هر نوع اقدامی که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان باشد حمایت می‌کند، گفت: فرصت‌ گذار از شهری با کم‌ترین امکانات به شهری ایده‌آل برای نسل آینده، توفیق بزرگی است که نصیب مدیران این استان شده است.

احمد فاضلیان در نشستی که پس از دیدار اعضای شورای قضایی استان از پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به وظیفه ذاتی شهرداری‌ها در توسعه، عمران و گسترش رفاه در شهرها اظهار داشت: شهرداری‌ها می‌توانند با ایفای نقش به زیبایی و غنی‌تر شدن محیط زندگی شهروندان، استفاده بهینه از اراضی شهری و محافظت از منابع تاریخی و طبیعی کمک کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه پروژه‌های انجام شده در شهرداری کرج زیرساختی و با نگاه به آینده است، افزود: تلاش شهرداری و شورای شهر کرج قابل تقدیر است و قطعاً اگر همدلی کنونی در بین اعضای شورای شهر و شهرداری نبود بسیاری از پروژه‌ها قربانی اختلافاتی می‌شد که در هر مجموعه‌ای می‌تواند وجود داشته باشد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با تبیین رسالتی که هر یک از مدیران شهر کرج برای توسعه و رفع کمبودهای استان دارند، گفت: فرصت‌ گذار از شهری با کم‌ترین امکانات به شهری ایده‌آل برای نسل آینده، توفیق بزرگی است که نصیب مدیران این استان شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های آینده‌نگرانه مهرویلا، ادامه پروژه همت و جنگل‌کاری در 400 هکتار از ارتفاعات کرج، اظهار داشت: با نهایی شدن این پروژه‌ها که با سرعت زیادی در حال انجام است بخش زیادی از دغدغه‌های اصلی مردم و سرمایه‌گذاران در استان برطرف می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از هر نوع اقدامی که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان است، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی قضایی بدون هیچ‌نوع چشم‌داشتی و تنها در شرایطی است که تخلفی را مشاهده نکنیم، قطعا اگر کوچک‌ترین تخلف یا بی‌قانونی گزارش شود دستگاه قضایی سخت‌ترین برخورد را با مدیر و مجموعه متخلف انجام خواهد داد.

وی افزود: رمز موفقیت همه مسئولان این است که منافع شخصی را قربانی منافع مردم کنند و تنها هدف مدنظر، رضایت الهی و خرسندی مردم باشد.

فاضلیان لزوم توجه شهرداری کرج به توسعه فضای سبز و ایجاد فرهنگ‌سراها را مورد تاکید قرار داده، تصریح کرد: توسعه در شهر باید همه‌جانبه باشد و در کنار برنامه‌های عمرانی، برنامه‌هایی نیز تدارک دیده شود تا اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهر به شایستگی پر شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی شاهد استان البرز با زیرساخت‌های مناسب و مدرن باشیم تا نسل آینده با کم‌ترین مشکل مواجه باشند.

در ادامه حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به چهره متحول شده کرج در سال‌های اخیر، گفت: شهرداری و شورای شهر کرج به‌درستی گره‌های توسعه شهری را شناسایی کرده و با فعالیت شبانه‌روزی خود زمینه توسعه کرج را فراهم کرده‌اند.

در ابتدای این نشست علی ترکاشوند، شهردار کرج با ارائه گزارشی از روند پروژه‌های انجام شده و در حال انجام، پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا را بدون حمایت قضایی غیرممکن دانست و گفت: در برخی موارد اگر ورود دادستان کرج اتفاق نمی‌افتاد قطعا اجرای پروژه متوقف می‌ماند و شهرداری در اجرای پروژه‌های کلان خود دچار مشکل می‌شد.

ارسال نظرات