اسدالله درويش اميري استاندار زنجان از پروژه عظیم سبزه میدان بازديد كرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۴۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در بازديد از پروژه عظیم سبزه میدان گفت: سبزه میدان در صورت بهره برداری یکی از بهترین طرحهایی خواهد بود که در سطح کشور اجرا شده است.

اسدالله درویش امیری با بیان اینکه این طرح به تایید شورای عالی شهرسازی کشور رسیده است، تصريح كرد: اجراي طرح سبزه ميدان از خواسته‌هاي مردم است.

شهردار زنجان نيز در اين بازديد فراخوان فاز نخست طرح بزرگ سبزه ميدان تا يك هفته آينده خبر داد و گفت: اين طرح به صورت فاز به فاز اجرا مي‌شود.

یگانه با بيان اينكه طراحي اوليه اين طرح به اتمام رسيده است، افزود: به منظور آغاز فاز اول اين طرح طرح ترافيكي ويژه نيز آماده شده است.

وي با اشاره به اينكه طرح كلي آماده شده اما در اجرا فازبندي اجرا مي‌شود، بيان كرد: اجراي فاز نخست اين ظرح با حدود 150 ميليارد تومان پيمانكاري اجرا مي‌شود.

گفتنی است، طرح عظيم سبزه ميدان در زمینی به مساحت تقریبی 9 هکتار در مرکز شهر زنجان با حفظ ویژگی تاریخی بناهای واقع در محدوده طرح ( عمارت ذوالفقاری و دارایی ) ، جهت ایجاد فضای جدید شهری با رویکرد احیای بافت مرکزی و تاریخی شهر و با تقویت ظرفیت گردشگری و احیای فضای سبز و تامین پارکینگ مورد نیاز خدمات واقع در محدوده و حوزه فراگیر و همچنین ایجاد پیوستگی تنوع فضایی و عملکردی به مساحت ناخالص کل بالغ بر 161 هزار و 252 مترمربع بصورت تجاری، اداری، پارکینگ و تاسیساتی طراحی شده است که برآورد تقریبی اجرایی آن بالغ بر 5 هزار و 220 میلیارد ریال در سه فاز اجرایی خواهد بود.

ارسال نظرات