خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرایان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرایان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 30نفر از متقاضیان کارگاه های اقتصاد مقاومتی 300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۹۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به کارگاههای کوچک و زود بازده اظهارداشت:  از ابتدای امسال جاری تاکنون ۶۰ نفر جهت دریافت تسهیلات در عرصه های اقتصاد مقاومتی به بانک معرفی شدند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرایان گفت: پرورش ماهی، زنبور و تولیدعسل، کاشت زعفران، شتر پرواری، پرورش شترمرغ و ماکیان مهمترین عرصه می باشند.

وی با بیان اینکه از بین این ۶۰نفر معرفی شده ۳۰نفر به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان اعتبار دریافت کرده اند، عنوان کرد: تمام این کارگاه های با توجه به اهمیت موضوع کشاورزی در منطقه ایجاد شده است.

حسینی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد قرارگاه جهاد اقتصادی ناحیه تصریح کرد: عرصه ی کاشت زعفران در اولویت بسیج سازندگی ناحیه قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرایان گفت: در بحث کارگاه های آموزشی ۲۴۰نفر تاکنون در عرصه های اشتغال زایی در سه بخش شهرستان ، آیسک و سه قعله با همکاری اداره فنی وحرفه ای و میراث فرهنگی و پروژه منابع طبیعی برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها