نماینده‌ سابق‌ مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
قاسم جعفری گفت: دشمنان نظام فکر می‎کنند اگر می‎خواهند نظام را دچار چالش جدی کنند، باید بال و پر نظام را که نهادهای انقلابی از جمله بسیج را که در راستای تراز نظام اسلامی تمدن‎ساز حرکت می‎کنند بزنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۶۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
قاسم جعفری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج از یادگاران بسیار خوب حضرت امام است و مردمی بودن آن عامل استمرار آن شده است.

جعفری با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎ها و ابعاد مختلف تاکید کرد: اگر روحیه بسیجی نبود شاهد پیشرفت کشور در عرصه‎های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... نبودیم و درحالی که بخشی از دولت شعار می‎دهد و در عرصه اقتصادی عملیات درستی را انجام نمی‎دهند، بسیج با تمام تلاش خود در عرصه حاضر است.

وی در ادامه اظهار داشت: شاهد این هستیم که یک طیفی از افراد در جامعه که بعضا یک سابقه‎ای در انقلاب دارند، یک هژمونی قدرتی را ایجاد کردند که ما خودمان انقلاب را ایجاد کردیم و این انقلاب از آن ماست و می‎خواهند اعلام نشده جامعه طبقاتی باقی بماند و از آنجایی که بسیج در خود همه اقشار را جای داده حلقه و زنجیره قدرت این طیف را که به عنوان سپر خود ساخته‎اند درهم می‎شکند وچون این گونه فکر می‎کنند که وقتی بسیج و مردم وارد صحنه شوند ممکن است به ضرر آنها باشد، لذا این مسئله را نمی‎پسندند و از این رو درصدد حذف آنها برمی‎آیند.

نماینده سابق مجلس در ادامه این مطلب بیان کرد: از سویی دشمنان خارجی نیز فکر می‎کنند اگر می‎خواهند نظام را دچار چالش جدی کنند، باید بال و پر نظام را که نهادهای انقلابی از جمله بسیج را که در راستای تراز نظام اسلامی تمدن‎ساز حرکت می‎کنند بزنند و تلاش را بر این دارند که یک دوقطبی در جامعه ایجاد کنند و نهادهای انقلابی از جمله بسیج را مانع بخشی از توسعه بدانند.

جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: با حضور پررنگ و همه جانبه و مفید بسیج در همه ابعاد این چالش‎ها را می‎شود پشت سر گذاشت، بلکه این مسائل می‎تواند مصداق این ضرب المثال" عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" شود.
ارسال نظرات