حضور عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در زاهدان

پیکر پاک و مطهر شهید خبرنگار مدافع حرم در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک و مطهر شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر دستان مردم همیشه در صحنه و شهید پرور زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد
کد خبر: ۸۷۷۸۱۶۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و شماری از معاونان این سازمان، مسئولان استانی، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علمای تشیع و تسنن و اقشار مختلف مردم شهید پرور زاهدان از مصلای قدس تا گلزار شهدای برگزار شد.
پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بعد از برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدای زاهدان در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.
عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، مولوی سلامی عضو مجلس خبرگان رهبری و کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از جمله سخنرانان محوری مراسم تشییع شهید خزائی بودند.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار بسیج گفت: این شهید از سال 74 با فعالیت در صدا و سیمای استان منشا خدمات ارزنده برای این نهاد بود به طوری از سال 80 تا 82 به عنوان مسئول فرماندهی پایگاه بسیج شهید برخوردار صدا و سیمای استان و سال 83 به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان به فعالیت پرداخت.
محمود دولت کردستانی بیان کرد: شهید محسن خزائی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به عنوان مدیر خبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت های تخصصی و حرفه ای خبر، عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند.
وی افزود: این شهید بزرگوار با توجه به ارادت بالایش به خاندان عصمت و طهارت (ع) بعد از گزارش های خبری خود در میان رزمندگان مقاومت در سوریه مداحی اهل بیت(ع) را می کرد.
وی خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجلس عزاداری امروز و فردا در رضویه زاهدان و مراسم سوم این شهید بزرگوار نیز روز پنجشنبه 27 آبان در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش بسیج شهید محسن خزائی روز شنبه /22 آبان/ در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پیکر پاک این شهید روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز دوشنبه در مسجد بلال صدا و سیما تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ها تشییع و سپس شب گذشته به زادگاهش زاهدان برای تشییع و خاکسپاری منتقل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار