سردار رجبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سروآباد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه حفظ امنیت کشور خط قرمز سپاه بوده است،گفت: اخلال گران امنیت کشور با پاسخ تند سپاه روبرو می شوند.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۵۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سروآباد با بیان اینکه امنیت کشور خط قرمز سپاه است، افزود: سپاه در برخورد با هر پدیده ضد امنیتی کوتاه نمی آید و با نهایت تلاش، دقت و خشم گران با آن مقابله خواهد کرد.

 

سردار محمد حسین رجبی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی سپاه حفظ امنیت در نقطه به نقطه کشور و دفاع از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با الهام گرفتن از ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی و به این خاطر که از بطن مردم برخواسته است، همواره در همه عرصه های مختلف بسیار موفق عمل کرده است.

 

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان با بیان اینکه حفظ امنیت کشور چه در منطقه و چه خارج از منطقه خط قرمز سپاه بوده است، تاکید کرد: اخلال گران امنیت کشور با پاسخ تند سپاه روبرو می شوند که نمونه آن را می توان درگیری های اخیر در منطقه سروآباد بیان کرد.

 

وی امنیت موجود در کشور را در نتیجه حضور مردم در تمامی صحنه های مختلف عنوان کرد و افزود: امنیت پایداری که در کشور به ویژه در استان های مرزی نظیر کردستان وجود دارد، زمینه آن خود مردم هستند.

 

سردار رجبی مردم شهرستان سروآباد را مردمانی مرزدار، غیور و انقلابی توصیف کرد و افزود: یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در این شهرستان وجود دارد مردم خوب و انقلابی است که همواره در طول تاریخ پربار انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم، از زحمات چهار ساله شکیبا سلیمی تقدیر و حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران به سرهنگ جعفر غفاریان به عنوان فرمانده جدید سپاه سروآباد قرائت و به وی تقدیم شد.

ارسال نظرات