مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اوقاف استان سمنان:
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: شمار موقوفات سمنان با فرهنگ‌سازی رسانه‌ای تا حدود زیادی افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۳۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی در آستانه فرارسیدن هفته وقف، از خدمات و تلاش‌های یک ساله اصحاب رسانه و مطبوعات در این استان در راه توسعه فرهنگ وقف قدردانی کرد و اظهار داشت: تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر در حوزه اشاعه سنت الهی وقف در این استان صورت گرفته، سبب رشد شمار موقوفات جدید شده است.

وی تصریح کرد: امروز در شهرستان‌های مختلف استان سمنان شاهد افزایش شمار موقوفات جدید و روی آوردن مردم به این سنت دینی و مذهبی هستیم و بخشی از این امور به فرهنگ‌سازی‌های خوبی باز می‌گردد که رسانه‌های استان در سال‌های اخیر انجام داده‌اند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: تبیین و ترویج هر فرهنگی در جامعه و ایجاد اجماع عمومی نسبت به آن، نیازمند تلاش اصحاب رسانه و مؤثران اجتماعی است و اوقاف استان در سال‌های اخیر به این مقوله به‌خوبی توجه داشته است.

مطلبی بیان کرد: امیدواریم امسال نیز در روزهای مانده به آغاز هفته وقف و بعد از آن، شاهد حضور گسترده رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی وقف به‌عنوان صدقه‌ای جاری باشیم.

وی گفت: مردم به رسانه‌های متعهد، متخصص و مردمی استان سمنان اعتماد دارند و از این‌رو، تبلیغ سنت وقف در رسانه‌های استان و توجه به برنامه‌های ویژه در صداوسیمای مرکز سمنان توانسته است اثرگذاری مطلوب خود را به نمایش بگذارد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته وقف در استان اجرایی می‌شود که بدون شک شاهد حضور همه‌جانبه رسانه‌های استان سمنان در اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها همچون گذشته خواهیم بود.

مطلبی بیان کرد: تلاش شده است تا با اتخاذ تدابیری، از اصحاب رسانه فعال در حوزه وقف در یک سال گذشته و هفته وقف امسال نیز به شکل شایسته‌ای تجلیل به عمل آید تا جبران‌کننده بخش کوچکی از زحمات آن‌ها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها