فرمانده هوا فضای سپاه گفت: کسانی که از داخل راجع به توپ و تانک صحبت می‌کنند، باید توجه داشته باشند این خواسته آمریکایی‌هاست و مواظب باشند خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی نکنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۷۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سردار حاجی زاده، فرمانده هوا فضای سپاه در مراسم بزرگداشت شهید تهرانی مقدم که  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در این دانشگاه برگزار شد، گفت: این جلسات تذکر است به این جهت که چه گوهرهایی را از دست دادیم، وظیفه ما قدردانی و نگهبانی از این دستاوردهاست.

 

وی افزود: راه طهرانی مقدم شدن چیست؟ ما نیروهای بالقوه بسیار داریم؛ اما بالفعل شدن اینها به همت خودشان بستگی دارد

 

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: نخبه در کشور زیاد داریم؛ اما تفاوت شهید با بقیه در نوع نگاه شهید بود که در مقابل سختی ها پایداری داشت.

 

حاجی زاده گفت: از همان ابتدا که موشک های روسی به دست ما رسید، تهرانی مقدم به دنبال مهندسی معکوس بود و در مقابل همه بی مهری ها و سختی ها پایداری کرد، رمز موفقیت شهید این بود.


وی یادآورشد: اگر این نگاه را تهرانی مقدم نداشت؛ ما الان موشک نداشتیم.


فرمانده هوا فضای سپاه با اشاره به نقش تهرانی مقدم یادآور شد: شهید نقش نخ تسبیح را داشت به این جهت که توانست نیروهای خوب را کنار هم جمع کند.


حاجی زاده اظهار داشت: آمریکا یکی از برنامه‌هایی که در منطقه دارد، از بین بردن ارتش و نیروهای اسلامی در منطقه مانند ارتش لیبی، سوریه و عراق است.


وی گفت: بعضی از آقایانی که در فتنه نیز بودند، این عقیده را داشتند که باید کنار صدام به جنگ با آمریکا بپردازیم؛ در صورتی که این نقشه آمریکا برای از بین بردن ایران بود که حضرت آقا جلوی این تفکر ایستاد؛ در صورتی که با اجرایی شدن این نقشه در باتلاق عراق به دام می‌افتادیم و ایران درگیر جنگ فرسایشی و در نتیجه نیروهای نظامی ایران از بین می‌رفت.


فرمانده هوا فضای سپاه اضافه کرد: کسانی که از داخل راجع به توپ و تانک صحبت می کنند، باید توجه داشته باشند این خواسته آمریکایی‌هاست و مواظب باشند خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی نکنند.
 

حاجی زاده با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که آمریکا در منطقه ما دنبال می‌کند از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی است گفت: نمونه آن را در کشور لیبی دیدیم که ضمن اعتراضات مردمی برای از روی کار رفتن قذافی،‌ با حمله ناتو ارتش آن کشور نابود شد.

 

وی افزود: نمونه دیگر را در سوریه دیدیم که البته درست است ارتش این کشور ایستاده و می جنگد اما آمریکا در حملات خود تمام منابع سلاح این کشور را نابوده کرده و کارخانه سلاح های زمین به زمین که توسط ایران در حلب ساخته شده بود به طور کامل تخریب شده است.

IMG16591991.jpg
 
 IMG16593258-(1).jpg
ارسال نظرات