مسئول گروه جهادی شهید قهاری سعید شهرستان اسدآباد استان همدان از برگزاری ۶ اردوی جهادی در روستای چنارشیخ از زمان تشکیل این گروه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۴۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، "مسلم نظری" مسئول گروه جهادی شهید قهاری سعید شهرستان اسدآباد استان همدان، اظهار داشت: سال گذشته بعد از شهادت سردار «حسین همدانی»، اقدام به تاسیس پایگاه مقاومت بسیج با نام این شهید بزرگوار کردیم و درهمان ابتدا با نظر اعضای پایگاه گروه جهادی شهید «سعید قهاری سعید» را تشکیل دادیم.

وی تصریح کرد: در دفتر فرماندهی پایگاه با مراجعه‌کنندگانی بی‌شماری درارتباط هستیم که تعدادی از مراجعه کنندگان روستای چنارشیخ درخواست برگزاری اردوی جهادی در این روستا را داشتنند.

مسئول گروه جهادی شهید «قهاری‌سعید» افزود: از آنجا که ما مدت‌ها به دنبال عرصه‌ای برای فعالیت‌های جهادی بودیم، فرصت را غنیمت شمرده و تعدادی از اعضای گروه را به روستای چنارشیخ اعزام کردیم تا علاوه بر شناسایی مشکلاتی که توانایی حل آنهارا داریم، برآورد اولیه‌ای از میزان هزینه‌های احتمالی نیز داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با روحانی، دهیار و فرمانده پایگاه بسیج روستای چنارشیخ پیرامون نحوه فعالیت گروه جهادی در روستا، تصریح کرد: انتخاب سوژه‌ها با نظر این افراد صورت گرفت و قرار شد ، بیشتر خدمات ما در زمینه عمرانی باشد.

"صادقی‌منش" اظهار داشت: امسال ۶ اردوی جهادی در روستای چنارشیخ برگزارکردیم، که در اولین آنها اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای یک پیرزن تنهاکه مشکلات زیادی داشت کردیم، در ادامه اردوهای برگزارشده در این روستا، نقاشی ومرمت خانه یک فرد معلول و بی‌سرپرست، گچ‌کاری، آب‌کشی و خرید آبگرمکن برای یک فردنیازمند را داشتیم.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهید «قهاری» از ۱۰ نفر تشکیل شده است، بیانداشت: با توجه به حضور دبیر فیزیک در این گروه، علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، کلاس‌هایجبرانی و تقویتی در درس فیزیک و ریاضی در این روستا نیز برگزار شد.

فرمانده پایگاه شهید «حسین همدانی» از برگزاری کلاس‌های آموزشی در این روستا خبر داد و گفت: در طول یک ماهی که به تناوب فعالیت های جهادی در این روستاانجام گرفت؛ کلاس روخوانی قرآن کریم، کلاس نقاشی و... نیز در این روستا تشکیل شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی که با سازمان هلال احمر شهرستان داشتیم یک کارشناس از این سازمان نیز در مدت برگزاری اردو در روستا به برگزاری کلاس های بهداشت فردی و عمومی پرداخت.

"صادقی‌منش " اضافه کرد: برداشت محصول یک پیرزنی که فرزندش را به تازگی ازدست داده بود از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید «سعید قهاری‌سعید» بود.

وی در پایان گفت: علاوه بر اینکه بسیج اسدآباد بخشی از هزینه های برگزاری اردوی جهادی را پرداخت کرد، در برخی مواقع هزینه های لازم برای پیشرفت در روند کار از جیب خود اعضای گروه پرداخت شد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات