نشست هماهنگی و هم اندیشی هفته کارآفرینی در دفتر معاون فرماندار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۳۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، علیرضا ابوالحسنی روز دوشنبه در نشست هماهنگی و هم اندیشی برنامه های هفته کار آفرینی ضمن اشاره به صنعتی بودن این شهرستان اظهار داشت: باید موضوع کار و کارآفرینی در شهرستان به عنوان یک وظیفه ذاتی مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: کارآفرینی منجر به تحول و توسعه جامعه می شود که فراگیری آن به تحول و دگرگونی جامعه کمک می کند، بنابراین اگر خواسته باشیم جامعه خود را متحول نماییم باید در زمینه کار آفرینی اقدامی اساسی انجام دهیم .

معاون فرمانداراشکذر تصریح نمود: کارآفرینی شغل نیست بلکه نوعی سبک زندگی و فرهنگ است که قطعا باید این سبک زندگی و فرهنگ را به دانش آموزان ، دانشجویان و تمام کسانی که در اطراف ما هستند آموزش دهیم .

وی ضمن بیان اینکه باید بحث کارآفرینی فرهنگ سازی شود تاکید نمود: مسوولان دانشگاه باید بحث کار آفرینی را وظیفه ذاتی خود قلمداد کنند و در این زمینه برنامه های خاصی را برای دانشجویان در نظر بگیرند.

ابوالحسنی استفاده از ظرفیت سمن ها را در این زمینه مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: باید در سطح شهرستان سمن هایی با این موضوع خاص تشکیل شود.

وی نقش آموزش و پرورش را نیز در این راستا مهم عنوان نمود و خواستار این شد که آموزش و پرورش در زمینه کار آفرینی در بین دانش آموزان برنامه های خاصی ارائه نماید.

معاون فرماندار اشکذربرگزاری همایش عمومی با موضوع کار آفرینی در شهرستان را لازم دانست و تاکید نمود: در هفته کار و کارآفرینی که پیش رو است این همایش با همکاری و تعامل دستگاه های اجرای مرتبط صورت گیرد.

لازم به ذکر است که از ۲۴ الی ۳۰ آبان به نام هفته کارآفرینی نامگذاری شده است.

ارسال نظرات