راه رسیدن به رستگاری در کلام شهید؛

پیامی به رنگ «اقتصاد مقاومتی» از دانشجوی شهید ابرکوهی+ عکس

دانشجوی شهید ابرکوهی، دستخطی با مطلبی بسیار تامل برانگیز دارد که بد نیست مردم و مسئولان با دقت بیشتری آن را مطالعه کنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۳۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه؛ شهید محمود رستگار پناه، دانشجوی رشته‌ی ادبیات مرکز تربیت معلم شیراز بود. او 21ساله بود که با عضویت بسیجی در گردان 932 تیپ امام سجاد(علیه‌السلام) به‌عنوان آرپی‌جی‌زن در عملیات رمضان شرکت کرد و صبحگاه 23/4/61 به درجه¬ی رفیع شهادت نائل آمد. محمود قبل از شهادتش چندبار دیگر هم به جبهه رفته بود.

زمستان1360، محمود، سیدحمید میرعظیمی، رضا عزیزی و سیدحسن میرعظیمی 33 روز در ارتفاعات غرب کشور با هم بودند، آن‌ها همراه با دیگر رزمندگان در آن شرایط سخت از ارتفاعات "کاوه زهرا" که در مرز ایران و عراق بود حفاظت می‌کردند.

سید حمید میرعظیمی هم‌رزم شهید خاطره‌ی قبولی در کنکورشان را اینگونه بیان کرد: روزی از روزها در آن شرایط سخت بالای ارتفاع، روزنامه ای به دست ما رسید که نتایج کنکور در آن نوشته شده بود، من و شهیدمحمود رستگارپناه برای تربیت معلم قبول شده بودیم.

وقتی گفتیم ما باید برویم، برای مسئولین آنجا خیلی سخت بود که نیروها را آزاد کنند، بالاخره با وساطت شهید همت گفتند که فقط شما دونفر می توانید بروید و بقیه باید بمانند.

ما رفتیم برای ثبت نام دانشگاه، آن چندنفر هم بعداز آن‌که عملیات محمد رسول‌الله(صل‌الله‌علیه‌وآله) انجام شد به ابرکوه برگشتند.

از این دانشجوی شهید خطاب به مردم دستخطی منتشر شده است که قابل توجه است.

او در این دستنوشته خطاب به همه مردم بیان کرده است: و اما آنچه که از شما مردم خواهانم این است که اگر از فرط گرسنگی فرزندانتان و خودتان در معرض مرگ قرار گرفتید اگر همه اقوام و خویشان شما، شهید شدند، اگر همه دنیا توپ و تانک شد و بر سر شما گلوله خالی کرد؛ تا زمانی که حتی یک قطره خون در بدن دارید، دست از اسلام و امام برندارید که این راه رستگاری شما و مسلمین است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار