فرماندار ماسال گفت: برای رفع مشکلات کشور به ترویج روحیه ی اخلاق مدارانه و مثالزدنی بسیج در جامعه نیازمندیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۲۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،محمود قاسم نژاد در جلسه ی ستاد بزرگداشت هفته ی بسیج شهرستان ماسال با اشاره به دستور تاریخی حضرت امام جهت تشکیل بسیج مستضعفین در مقابله ارتش بعثی عراق و دیگر ماموریت‌ها، اظهار کرد:جا دارد از شهدای بسیج کشور به ویژه شهرستان ماسال یادکنیم که بسیاری از آنان غیورانه و سلحشورانه جان خود را نثار انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه ضرورت حضور بسیج در عرصه های ملی و بین المللی بر کسی پوشیده نیست،افزود:ثمره‌ی حضور بسیج در دفاع از کشور و دفاع از مظلومان عالم و مسلمانان منطقه قابل مشاهده است و با فعالیت و حضور ارزشمند در زمینه‌های مختلف توانسته است نقشه ها و توطئه های مختلف دشمن را برملا و خنثی کند.

فرماندار ماسال پیروزی‌ها و موفقیت های بسیج را زمینه ساز الگوسازی برای سایر کشورها دانست و گفت:نمونه ی بارز آن، الگو پذیری ملت عراق در راه اندازی بسیج مردمی در مقابله با نیروهای داعش است که حاکی از ترویج روحیه ی بسیجی در روح و کالبد کشورهای مسلمان منطقه است.

قاسم نژاد ایستادگی و درخشش نیروهای بسیجی در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از کشور را ستودنی دانست و خاطر نشان کرد:علی رغم همه ی جانفشانی های نیروهای نظامی و انتظامی در دوران دفاع مقدس،بار اصلی دفاع از مملکت بر روی بسیج بوده است و غالب شهدای دفاع مقدس را نیز بسیجیان تشکیل می دهند.

وی آموزه های دینی را در پرورش بسیجیان بسیار موثر دانست و تصریح کرد:با نگاهی به وصیت نامه‌ی این شهداء و پیام‌های آنان متوجه می شویم این عزیزان همواره بر لزوم حفظ اسلام و کشور تاکید و تکیه داشته اند.

فرماندار ماسال،اخلاق حسنه را از ویژگی های بارز بسیجیان عنوان کرد و تاکید کرد:برای رفع مشکلات کشور به  ترویج روحیه ی اخلاق مدارانه و مثالزدنی بسیج در جامعه نیازمندیم و به همین دلیل در برهه های مختلف به تقویت بسیج  جهت حل مسائل اجتماعی و اقتصادی تکیه می شود.

ارسال نظرات