رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی باید نسبت به فتنه‌گران حساس باشد گفت: پراکندگی جبهه انقلاب اسلامی منجر به ضربه خوردن نظام و انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۲۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، نظرعلی علیزاده در نشست روشنگری سیاسی که با حضور جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان رشت برگزار شد، اظهار داشت: امروز جریان نفوذ تلاش می‌کند از لحاظ فکری و اعتقادی مردم ما را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با بیان اینکه هنگامی که نماینده مجلس حامی فتنه‌گران عکس‌العمل نیروهای انقلابی را دید بیانیه‌ای صادر کرد، افزود: بیانیه نماینده مجلس بدتر از سخنانش در مجلس بود.

علیزاده با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند نفوذ خود را در بدنه نظام و جامعه توسعه دهد، تصریح کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد اختلاف در جامعه ماست و می‌خواهد مسئولان را گمراه کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس، "جورج سوروس” را طراح فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: در جریان فتنه ۸۸ در رشت دختر و پسری را برای آموزش به اسرائیل اعزام کرده بودند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی باید نسبت به فتنه‌گران حساس باشد خاطرنشان کرد: پراکندگی جبهه انقلاب اسلامی منجر به ضربه خوردن نظام و انقلاب می‌شود.

علیزاده، جایگاه نماینده ولی فقیه در استان‌ها را یک جایگاه و موقعیت عالی دانست و بیان کرد: باید به این جایگاه احترام بگذاریم چرا که نماینده ولی فقیه تنها یک شخص حقیقی نیست.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با تاکید بر اینکه دوستان جبهه انقلاب اسلامی نباید علیه هم قرار بگیرند اظهار کرد: نباید افراد جبهه انقلاب از ادبیاتی استفاده کنند که مورد سوءاستفاده دیگران قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم استان گیلان در بحث مقابله با فتنه ۸۸ مدال افتخار را از مقام معظم رهبری دریافت کردند، عنوان کرد: مردم گیلان، ۸ دی ماه ۸۸ علیه فتنه‌گران راهپیمایی کردند و حتی تجمع‌هایی نیز در ۷ دی علیه فتنه‌گران انجام دادند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به اینکه هیچ کدام از ترامپ و کلینتون به نفع انقلاب اسلامی عمل نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب اسلامی مشخص است و اگر جبهه داخلی را قوی کنیم دشمنان انقلاب با هیچ اقدامی نتیجه نخواهند گرفت.

ارسال نظرات