فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: با همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان، تسهیلات و تخفیفات مناسبی در زمینه ی اعطای وام، تخفیف در صدور مجوزهای صنفی و پروانه ی ساخت برای بسیجیان شهرستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۲۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ جانباز در جلسه ی ستاد بزرگداشت هفته ی بسیج شهرستان ماسال با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با وجود بسیج،دشمن به دنبال هجمه ی نظامی بر علیه کشور نیست بلکه دشمن به دنبال هجمه‌ی فرهنگی جهت فروپاشیدن فرهنگ بسیجی در کشور است، افزود: به همین دلیل همه‌ی ما باید در جهت حفاظت و ترویج فرهنگ بسیجی در کشور گام برداریم.

وی با اشاره به همکاری و تعامل خوب ادارات شهرستان در جهت برگزاری رزمایش سراسری بسیجیان گفت:خوشبختانه به واسطه ی همین پشتیبانی ها استان گیلان و شهرستان ماسال ،به عنوان مناطق برترکشور در برگزاری رزمایش ارزیابی شده اند.

فرمانده سپاه ماسال همچنین از تدوین برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ی بسیج درشهرستان ماسال خبر داد و اظهار کرد: به همین مناسبت با همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان، تسهیلات و تخفیفات مناسبی در زمینه ی اعطای وام، تخفیف در صدور مجوزهای صنفی و پروانه ی ساخت برای بسیجیان شهرستان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات