خبرهای داغ:
شهرستان گرمه:

کمک 164 میلیون تومانی به زائران اربعین حسینی

به همت ستاد اربعین شهرستان گرمه برای استفاده زائران پیاده اعزامی به کربلای معلی 164 میلیون و 500 هزار تومان هدایای نقدی و غیر نقدی توسط مردم این شهرستان جمع آوری و ارسال شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۷۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: احمد نجاری مسئول ستاد اربعین شهرستان گرمه در مراسم بدرقه کاروان کمک های مردمی اربعین حسینی، ارزش ریالی کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده را 1 میلیارد و 645 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: نیروها و کمک‌های ارسالی با هدف حمایت و پشتیبانی زائران اربعین حسینی در داخل کشور عراق استقرار خواهند یافت .

وی با اشاره به اینکه زیارت کربلای معلی که اولیای الهی نیز به آن سفارش کرده اند قدمتی به درازای تاریخ دارد، اضافه کرد : مراسم پیاده روی اربعین حسینی از نظر امنیت ملی حائز اهمیت است و افراد و بسیجیان این شهرستان در قالب ستاد پشتیبانی همایش اربعین حسینی برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی زحمت کشیده است .

نجاری افزود: ستاد پشتیبانی همایش اربعین حسینی شهرستان گرمه برای حمایت از زائران حسینی در پنج مرحله تامین محل اسکان، حمل و نقل، بهداشت، جمع آوری کمک های مردمی و تغذیه زائران تلاش کرده است و موکب این شهرستان نیز در نزدیکی حرم امام حسین (ع) راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اقلام ارسالی برای روز اربعین ادامه داد: یک تن برنج، 160تخته پتو، 25 عدد کپسول گاز، 6 عدد اجاق گاز و دیگ، 8 حلب روغن 17 کیلیویی، 15 هزار عدد ضروف یکبار مصرف شامل بشقاب، قاشق و چنگال، 300 کیلوگرم پیاز و سیب زمینی، قند، چای، رب، لیمو، ادویه جات، مایع ظرف شویی، کیسه زباله، تخم مرغ، پنیر، گلاب، عدس و 3 تخته فرش  از جمله این اقلام هستند .

مسئول ستاد اربعین شهرستان گرمه یادآور شد با مشارکت مردم خیر این شهرستان 16 میلیون و پانصد هزار تومان وجه نقد برای کمک به زوار پیاده کربلای معلا جمع آوری شده است.

وی گفت: 5 خودروی سنگین باربری و یک خودروی ده چرخ ساماندهی و برای توزیع اقلام اعزام شده‌اند.

احمد نجاری افزود: کمترین هدیه در محل تحویل، یک قالب پنیر و بزرگترین هدیه یک تن برنج بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار