فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):
سردار حسین اسدالهی در یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهداء لشکر27 حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: پیام شهدای عزیز به همه ما این است که در همه حال گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۵۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا لشکر27 حضرت محمد رسول الله(ص) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی27 حضرت محمد رسول الله(ص) در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهیدان و به ویژه شهدای دوران پرافتخار دفاع مقدس و همچنین مدافع حرم افزود: برگزاری چنین یادواره هایی در این برهه از زمان می تواند بسیار مفید باشد، امروز باید نسل سوم و چهارم انقلاب را بیشتر با رشادت ها و جانفشانی های شهدا آشنا کنیم تا آنها بدانند اگر امروز امنیتی هست به برکت خون چنین شهدایی است.

فرمانده لشکر27 حضرت محمد رسول الله(ص) ادامه داد: همانطور که پیر جماران حضرت روح الله(ره) فرمودند: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته برگزاری یادواره های شهدا هم انقلاب و دفاع مقدس ما را زنده نگه داشته است.

سردار اسدالهی تاکید کرد: صبر و استقامت، تکلیف گرایی و ولایت پذیری پیام شهدا برای همه ماست و اینکه همیشه و همه حال گوش به فرمان نائب امام زمان مان باشیم.

ارسال نظرات