خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در 7 ماه نخست سال جاری، 91.5 میلیون دلار صادرات داشتیم که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۳۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد ذاکری بعدازظهر امروز در همایش روز ملی صادرات که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم برگزار شد، اظهار کرد:‌ برای صادرات خوب باید به تولید اهمیت دهیم؛ آموزش، برندسازی، بازرایابی حرفه‌ای، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، برنامه‌ریزی درست و منسجم از جمله موارد مهم است.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای صادرات پایدار باید برنامه‌ریزی درست داشته باشیم، مشوق‌های صادراتی در این زمینه نیز مؤثر هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه صادرات اضافه کرد: دولت به طور جدی بسته حمایتی را پیگیری می‌کند، اگر در استان‌ها و کشور زیرساخت‌ها مهیا شود، می‌توان به بخش تولید کمک کرد.

وی گفت: پیشنهاداتی از سوی وزرات صنعت در این زمینه داده شده است تا دو درصد از ارزش کالاهای وارداتی اخذ شود.

ذاکری خاطرنشان کرد: استان قم در زمینه صدور پروانه بهره‌برداری در هفت ماه نخست سال جاری رتبه پنجم را پس از استان‌های تهران، ‌اصفهان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی داشته که نشان‌دهنده بستر استان برای سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: در هفت ماه نخست سال جاری، 91.5 میلیون دلار صادرات داشتیم که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه دو هزار واحد تولیدی در استان وجود دارد، گفت: باید پیگیری‌های لازم انجام شود و میزان تسهیلات در این بخش افزایش پیدا کند.
ارسال نظرات