رئیس حوزه ریاست ستاد دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
رئیس حوزه ریاست ستاد دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از اجرای طرح تنوع بخشی به محیط آموزشی خبر داد و گفت: استان مرکزی با دارا بودن ماهیت و ظرفیت‌های آموزشی و صنعتی به عنوان استان الگو و نمونه برای اجرای بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۰۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمد صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به حمایت دبیر مجمع تشخیص مصلحت از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این طرح یکی از مصوبه های شورای انقلاب فرهنگی و از طرح های مورد حمایت دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام است

وی افزود: استان مرکزی با توجه به پتانسیل‌های موجود به عنوان یک الگو و پیشرو در اجرای طرح ملی اجرای تنوع بخشی محیط‌های یادگیری با طرح توسعه توانمندی کارآفرینی در آموزش مبتنی بر سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و مبتنی بر سیاست‌های اقتصادمقاومتی انتخاب شده است.

رئیس حوزه ریاست ستاد دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش بصیرت در خانواده‌ها و جذب سرمایه بر اساس علوم تربیتی اجرا خواهد شد.

صدیقی با اشاره به اهمیت آموزش گفت: بصیرت افزایی در بین خانواده‌ها و افراد جامعه از طریق تحول آفرینی در نظام آموزش و پرورش شکل می‌گیرد؛ نباید از نقش آموزش غفلت کرد، علوم تربیتی اساس و اصل تغییر هر جامعه‌ای است چنانچه این طرح اجرایی می‌شود نتایج درخور توجهی از جمله افزایش کارآیی، افزایش مشارکت خانواده‌ها و دستگاه‌ها و گسترش عدالت اجتماعی را در همه ابعاد را به همراه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نگاه صحیح به محیط های آموزشی و تنوع بخشی به آن می توان به دستاوردهای بزرگی در زمینه علوم تربیتی دست یافت و از بسیاری مشکلات و بد اخلاقی‌ها در جامعه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات