رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی:
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه ای که با حضور اعضا و نخبگان باشگاه واحد اهر برگزار شد، تجاری سازی و کارآفرینی و تبدیل ایده به فرآوری را از مهمترین فعالیت های باشگاه و مسئولین دانشگاه در ایجاد تحول صنعتی و اقتصاد دانش بنیان در واحد های دانشگاهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۷۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریم زارع، با بیان اینکه نباید دانشگاه را از صنعت جدا کرد، افزود: در حال حاضر یکی از اساسی ترین بحث های دانشگاه ها، بحث تشکیل شرکت های دانش بنیان است که با ایجاد اینگونه شرکت ها و تبدیل ایده ها و اختراعات اعضای باشگاه به فرآورده های تجاری و صنعتی در جامعه، می توان به موفقیت های چشمگیری در پیشرفت و توسعه دانشگاه ها رسید.

وی، رویکردهای چندین ساله این باشگاه در پیشبرد علم و پژوهش را بسیار مهم عنوان و بیان کرد: امیدواریم در برنامه بیست ساله باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه سند چشم انداز 1414، بتوانیم همه ظرفیت های خود در خصوص تجاری سازی و کارآفرینی تلاش مضاعف کرده تا باشگاه به عنوان کانون کارآفرینی در حل مشکلات و مسائل دانشگاه عمل نماید.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این جلسه، ضمن قدردانی از فعالیت های چشمگیر و موفق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اهر در تولید مقالات علمی – پژوهشی و همچنین جذب دانشجویان و پژوهشگران فعال، این واحد را یکی از واحدهای موفق استان عنوان کرد.

زارع، از اعضای باشگاه خواست طوری برنامه ریزی و رفتار کنند تا عملکرد آن ها در آینده، مثبت و سازنده باشد و در ادامه همچنین خواستار ایجاد شهر دانایی و کارآفرینی در واحدها شد
ارسال نظرات