فرمانده سپاه روح‌الله گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب موسسه علمی رزمندگان سال‌هاست که در راستای کمک به دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور تلاش می‌کند به طوری که میانگین سالانه 4 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۵۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد ضمن گرامیداشت سالگشت مقام‌معظم رهبری به استان مرکزی گفت: حضور پرشور مردم استان در 24 آبان‌ماه 79 در مراسم استقبال از مقام‌معظم رهبری بی‌نظیر بود و بر کسی نیز پوشیده نیست.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب موسسه علمی رزمندگان سال‌هاست که در راستای کمک به دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور تلاش می‌کند به طوری که میانگین سالانه 4 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مشاوره دانش آموزان مقطع متوسطه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و بسته‌های آموزشی به مبلغ 80 تا 200 هزار تومان به ازای هر نفر جزوه تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

اجرای طرح «آیه‌های تمدن» ویژه دانش آموزان محروم

وی ادامه داد: نگاه ما بیشتر به مناطق محروم استان است، طرح «آیه‎‌های تمدن» نیز در همین راستا اجرایی می‌شود چراکه بسیاری از دانش‌آموزان مستعد به دلیل مسائل مالی نمی توانند از خدمات آموزشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تصریح کرد: بسیاری از آموزشگاه‌های کنکور هستند که به هزینه‌های گزافی را از دانش آموزان دریافت می‌کنند و به نسبت این هزینه‌ها کیفیت آموزش‌ها آنچنان که باید و شاید نیست.

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان تاکید کرد: در زمینه تقویت دانش آموزان کنکور استان سپاه می تواند مدارس خاص این موضوع دایر کند به شرط اینکه استان همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات