خبرهای داغ:
کلیات طرح ساماندهی حقوق و دستمزد در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد، چه کسانی باید ورود پیدا کنند؟ دولت و مجلس و قوه قضاییه تا به امروز نتوانستند فتوای رهبری را درمورد حقوق های نجومی به دیده اطاعت بپذیرند.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۵۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسج در قزوین، وقتی امیرالمومنین حاکم بودند، به وی گزارش دادند که ابن حرمه فرماندار اهواز  تخلفاتی در حوزه مدیریتش داشته است.

بلافاصله نامه زد که جاسوسان مخفی من به من گزارش دادند که فلان شخص  که در حیطه مدیریت شما است  در بازار اهواز دست به فساد اقتصادی زده است، تا این نامه  به دستت رسید وی را برکنار کن و به زندان بیفکن، در نماز جمعه او را در دیدگان عموم او را سی و پنج ضربه شلاق بزن و ابرویش را ببر(نقل از حجت الاسلام مسعود عالی)  اما در جمهوری اسلامی  مشکل عجیبی در بر خورد با فیش های نجومی  و اختلاس ها  دیده می شود.

وقتی رهبر مظلوم انقلاب فریاد می زنند: که این حقوق ها نامشروع است و صاحبان آنان لیاقت مدیریت بر مسند های انقلاب را ندارند و باید محاکمه و اموال باز گردانده شوند واکنش های سه قوه جالب  است، حال آنکه که هر سه قوه مدعی  و پرچمدار مبارزه با فساد هستند.

دولت و داستان فیش های نجومی:

رییس جمهور پس از مطرح شدن فیش های نجومی گفت:  فساد در هر سطحی باشد باید برخورد شود و طی نامه ای  به آقای جهانگیری  معاون جمهوری دستور داد که موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد و آنها را به دستگاه قضایی معرفی کند.

بسیاری از طرفداران اول رییس دولت و اصلاحات  این  رفتار رییس جمهور را با  رفتار  رییس جمهور سابق که  اعلام کرده بود کابینه خط قرمز من است مقایسه می کردند.

قبل از این موضوع برای تخطئه دولت قبل همایش مبارزه با فساد برگزار و دولت مردان خود را پرچمدار مبارزه با فساد معرفی و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

مکرر گفته می شد که 700 میلیارد دلار پول نفت چی شد؟ تا اینکه خبر هایی مبنی بر مشکلات اقتصادی  در باره اطرافیان رییس جمهور به گوش رسید، پس از مدتی با فشار رسانه ها و افکار عمومی  صفدر حسینی  به عنوان دریافت کننده فیش نجومی برکنار شد و در حالی که این موضوع را به دولت قبل نسبت می دادند اما هرگز مدرکی منتشر نشد و نوبخت معاون رییس جمهور در یافت کنندگان فیش های نجومی ذخایر نظام و  سرمایه های انقلاب خوانده شدند که امانتداری را به نحو احسنت انجام دادند.

این در تضاد اشکار با مواضع رهبری بود، سپس دکتر روحانی اعلام کرد: حالا اگر جایی هم فسادی اتفاق می افتد نباید  دادگاه و بگیر و ببند و شلاق راه بیندازیم بلکه باید قوانین را اصلاح کرد که این دومین مواضع در تضاد با رهبری در مورد فیش های نجومی بود.

بعد از مدتی اقای جهانگیری اعلام کرد: که در یافت کنندگان  حقوق های نجومی هیچ خلافی را مرتکب نشدند بلکه به این آقایان دادند و گرفتند در موضع گیری  ادامه دار رییس جمهور  اعلام شد: اینها را وام یا معوقه بگویید نمی دانم چرا بعضی ها دوست دارند این ها را بزرگ نمایی کنند که خود باعث ترویج فساد می شود.

بدتر از منکر دفاع از منکر است

بزرگترین گناهان گناهی است که آن را کوچک بشماری!  وقتی در سخنان رییس جمهور و بر خی نمایندگان دولت این سخنان شنیده می شود که  فساد آن قدر هم بزرگ نبوده است بلکه بزرگنمایی می شود از طرف منتقدین و یا فریاد بر سر فساد را تخریب دولت می دانند  چه توجیه غلطی است که برخی از مدیران در مملکت شیعه دارند. فریاد بر سر مفسدین چرا باعث تخریب دولت می شود؟

مگر دولت چه ارتباطی با این مفسدین دارد ؟ دفاع از منکر بدتر از خود منکر است! چرا  در جامعه  منکران و غارتگران بیت المال اینقدر خیالشان راحت باشد که دولت  جمهوری اسلامی  در برابر حکم و فتوای رهبری در مبارزه با نجومی بگیران حامی آنان است|؟

 

اشرافیون سیاسی برای خدمتگزاری و ریاست کاخ می خواهند

 

چه منطق غلطی است که بسیاری از عافیت طلبان در جمهوری اسلامی ایران باب کردند که مدیران برای خدمتگزاری و امانت داری مسئولیت باید  شکم ها ی سیر داشته باشند و اشرافیگری زندگی کنند ؟ انحراف اصلی در انقلاب رخ داده است!

چرا شهید رجایی و باهنر  با اندک مال دنیا  می توانند زندگی کنند و برخی از آقایان باید کاخ های  شاهنشاهی برای خود  داشته باشند تا در حصار های کاخ دنیا طلبی  قوانینی را بار گذاری کنند که گرسنه گان و پا برهنه گان  فقیر تر و اغنیا غنی تر شوند؟ مگر امام  راحل نفرمودند: انقلاب ما   انقلاب مستضعفین است؟

کسانیکه در جریان غربگرایی زیست می کنند  و با پاسپورت های دو تابعیتی غارتگران بیت المال بوده اند چرا درس عبرت نمی گیرند مسئولین  جمهوری اسلامی؟ چرا آن چه را که رهبر انقلاب رویش دست میگذارند  مشمول گذر زمان می کنند؟

 

قوه قضاییه منتظر دولت و دولت منتظر مجلس و همه منتظر هستند تا دست غیب به داد بیت المال برسد

 

چه کسانی در پشت این قضیه قرار دارند که رهبری، امام مستضعفان، انقلاب و اسلام را به مصلحتشان قربانی می کنیم؟ پاشنه اشیل انقلاب فساد های اقتصادی و شکاف طبقاتی است؟ چرا یک جوان را  با شک و ظن  به داشتن مواد مخدر یا مسایل دیگر می توانند بازداشت نمایند  اما  کسانیکه میلیارد ها تومان از بیت المال  را برای دنیای حرام خود انباشته و سرقت کرده اند  قوه قضاییه منتظر دولت و دولت منتظر مجلس و همه منتظر هستند تا دست غیب به داد بیت المال برسد. لقمه های حرامی که در دوران خلفای سابق  دنیا طلبان برداشتند و به  جمع کردن مال و خدم و حشم پرداختند  با همان اموال در بابر امام مظلوم ما تیغ کشیدند و جامعه اسلامی را دچار قتل و غارت و تزلزل کردند و دیری نخواهد شد که این افراد  که ذخایر نظام و امانت دار و سرمایه های نظام می شوند آن چنان ضربه ای به انقلاب بز نند  که هیچ حقی جرات عرض اندام در حکومت شیعه  را نداشته باشد.

امام ما زمانی غریب و تنها می شود که مفسدین و منکرین در بین خواص و حاکمان جایی برای زیستن داشته باشند و دبیگران  فساد و غارت می کنند  اما دشمنان فساد  و یاران امام را به بی تفاوتی برسانند. آنگاه کوفه می شود که سر پسر پیامبر  را بر روی نیزه می کنند اما هیچ اتفاقی در بین آن مردم نمی افتد  گویا هیچ گاه امامی وجود  نداشته است!!!

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها