خبرهای داغ:
مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر:
مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر گفت:برای ایستادگی مقابل دشمنان و نجات جوانان از خطرات فرهنگی دشمنان باید مساجد محور همه فعالیت‌ها شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۵۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان در حاشیه برنامه تقدیر از نوجوانان و جوانان فعال مسجدی در مهدی‌شهر با اشاره به اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در مسجد اظهار داشت: فضای مساجد محل ایجاد و تقویت آرامش روحی برای جوانان و نوجوانان است.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با مهیا کردن فضای مناسب‌تر و تقویت برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی در مساجد جوانان و نوجوانان بیش‌ازپیش به مساجد جذب شوند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که هرکس اگر به مسجد متصل شود و با مسجد در ارتباط باشد، قطعاً و یقیناً از همه لحاظ پیشرفت خواهد کرد.

سفیدیان با بیان اینکه ارتباط نوجوانان و جوانان با مساجد آنان را الگوی دیگر مسجدی‌ها، خانواده و رفقایشان می‌کند، گفت: رفتار خوب و صحیح مسجدی‌ها با یکدیگر سبب جذب دیگر افراد جامعه به مسجد می‌شود و جوانان و نوجوانان فعال مساجد باید برای حضور نوجوانان و جوانان در مسجد جاذبه ایجاد کنند.

وی با اشاره به جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمنان علیه جوانان و نوجوانان و اهمیت مقابله با آن افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد سبب مقابله با جنگ نرم دشمنان می‌شود.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: برای ایستادگی مقابل دشمنان و نجات جوانان از خطرات فرهنگی دشمنان باید مساجد محور همه فعالیت‌ها شود.

وی با اشاره به طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین و لزوم حضور جوانان و نوجوانان در این طرح گفت: حلقه شجره طیبه صالحین دنبال ارتقای بعد معنوی بسیجیان در جامعه است.

سفیدیان خطاب به والدین فعالان مسجد با بیان اینکه فرزند صالح یک نوع صدقه جاریه برای والدین محسوب می‌شود افزود: فرزند صالح هر کار خیری که انجام دهد، ثواب آن را برای والدینش می‌نویسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها