خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

مظلوم‌کشی و ظلم به مستضعفان در خون و رگ آمریکاست

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه استکبار به رهبری آمریکا هیچ‌گاه صداقت ندارند، گفت: مکر و حیله و خوی استکباری و مظلوم‌کشی و ظلم به مستضعفان در خون و رگ آنان است.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۴۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید شکری‌پور بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمود که هرکس به آمریکا اعتماد کند سیلی محکمی می‌خورد.

وی افزود: استکبار به رهبری آمریکا هیچ‌گاه صداقت ندارند و مکر و حیله و خوی استکباری و مظلوم‌کشی و ظلم به مستضعفان در خون و رگ آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: آنان هیچ‌گاه برای ملتی آبادانی و رونق اقتصادی به ارمغان نیاورده‌اند و جز ویرانی، خشونت، اختلاف بین مذاهب، جنگ طایفه‌ای و قبیله ای برای مردم چیزی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: نمونه این جنایات و ویرانی‌ها را در عراق، افغانستان و کشورهای دیگر می‌توان مشاهده کرد چراکه آنها در اصل فقط به فکر چپاول منافع ملت‌ها هستند و هیچ‌گاه به دنبال کمک به مردم کشورهای دیگر نیستند.

در پایان این مراسم از زحمات «علیرضا رمضانی» تقدیر به عمل آمد و «سیدمحمدحسینی» به عنوان فرمانده حوزه بسیج شهید شکری‌پور معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات