چرایی عدم رای مجلس به طرح شفافیت دریافتی مدیران در گفت‌وگوی «بسیج» با حاجی دلیگانی
نماینده مردم شاهین‌شهر درخصوص دلایل مخالفت خود با این طرح گفت: اگر الان حقوق پایه مقامات 10میلیون تومان است در این طرح دوبرابر این مبلغ یعنی20میلیون تومان درنظرگرفته بودند و به همین علت به آن رای ندادیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۴۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص کلیات طرح یک‌فوریتی شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد تصریح کرد: خود ما از امضا کنندگان و تهیه کنندگان این طرح بودیم اما هنگامی که این طرح به کمیسون اصل 90 رفت ماهیت آن کلا تغییر پیدا کرد، لذا آن چیزی که ما ارائه داده بودیم و آن چیزی که کمیسیون گزارش داد کاملا متفاوت بود.

حاجی دلیگانی در ادامه این مطلب بیان کرد: این گزارش کمیسیون اصل 90 باعث می‎شد که ما یک مشروعیتی هم به پرداخت‎های غیرعادلانه داده باشیم!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس اشتباها این طرح را به کمیسیون اصل 90 فرستاد درحالی که باید کمیسیون مشترکی تشکیل می‎داد، چراکه این موضوع ابعاد مختلفی داشت.

نماینده مردم شاهین‌شهر درخصوص یکی از دلایل مخالفت خود با این طرح عنوان کرد: اگر الان حقوق پایه مقامات 10میلیون تومان است، در این طرح دوبرابر این مبلغ یعنی20میلیون تومان درنظرگرفته بودند و به همین علت به آن رای ندادیم.

حاجی دلیگانی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر دولت در این خصوص لایحه‎ای را بیاورد،بهتر است، درغیر این صورت با تدبیر مجدد این طرح را تهیه می‎کنیم و به مجلس ارائه می‎دهیم.
ارسال نظرات