خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج خواهران حجاب شاهرود

کمک بسیجیان محله اسلامی شهرک شهید بهشتی به خانواده های نیازمند

بسیجیان خواهر پایگاه حجاب محله اسلامی شهرک شهید بهشتی به خانواده های نیازمند این محله کمک کردند.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۴۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیجیان پایگاه حجاب حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در راستای دست گیری از نیازمندان محله شهرک شهید بهشتی با شناسایی تعدادی از خانواده های نیازمند به آنها کمک کردند.

نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کمک بسیجیان پایگاه حجاب به نیازمندان اظهار کرد: به همت فرمانده و بسیجیان پایگاه حجاب چند خانوار نیازمند محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شناسایی و به آنها کمک شد.

وی افزود: در این راستا بسیجیان با جمع آوری پول، مقداری لباس و کفش و مواد غذایی از جمله برنج،ماکارونی،سویا و میوه خریداری و بسته بندی کرده و به این خانواده های نیازمند تحویا دادند.

سبحانی خاطر نشان کرد: با توجه به ایام مدارس برای فرزندان این خانواده ها نیز لوازم التحریر و مانتو خریداری شد و در اختیار آنها قرار گرفته و لازم به ذکر است که یکی از خانواده ها به علت نداشتن امکانات تحصیلی فرزند خود را به مدرسه نفرستاده بود که با این کار این دانش آموز بعد از یکسال وقفه دوباره راهی درسه شد.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) تاکید کرد: رسالت بسیج ترویج فرهنگ های ناب اسلامی از جمله کمک به دیگران و دستگیری از همنوعان است و این کار در راستای ترویج این فرهنگ و به عنوان یک فرهنگ بسیجی در جامعه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها