نخستین یادواره ۱۲ شهید ورزشکار بخش رودهن برگزار شد

یادواره ۱۲ شهید ورزشکار بخش رودهن با حضور پرشور مردمی، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۳۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجاین یادواره شهدا با حضور پرشور مردمی، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان  در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار گردید.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت سخنانی ایراد کرد.

سردار مصطفی آجرلو با اشاره به ترویج مکتب ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: فرهنگ و سبک زندگی شهدا در بین جوامع مختلف باید نهادینه شود تا به نسل جوان انتقال داده شود و در آنها تأثیرگذار باشد.

وی به وضعیت کنونی کشور پرداخت و از مردم خواست با نهایت حمایت و پیروی خود از مقام معظم رهبری، حفظ ارزش‌های دین و ادامه دادن مسیر زندگی خود همراه با آرمان‌های شهدا کلیه اهداف و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به جایگاه شهدا خاطرنشان کرد: ارج نهادن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران جزء وظایف ما ایرانیان است که باید این حرمت‌داری در جامع حفظ شود.

لازم به ذکر است این یادواره شهدای با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) همراه بود و در پایان از ۱۲ خانواده شهید ورزشکار بخش رودهن تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات