در سه ماهه گذشته در استان بادستگيري 230 قاچاقچي انواع كالاهاي قاچاق به ارزش 152 ميليارد ريال كشف شده است .
کد خبر: ۸۷۷۷۷۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه امنيت بستر تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور است گفت: در راستاي تحقق شعار سال كه از سوي مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي ) به نام اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري شده است ماموران انتظامي استان ، بي امان براي مبارزه با قاچاق كالا اقدامات مضاعفي را انجام مي دهند.
سرهنگ علي آزاد با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا گامي موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي است، افزود: در اين راستا در سه ماهه گذشته طرح هاي مختلفي از سوي پليس در سطح استان زنجان به اجرا درآمده است.
وي تصريح كرد: با تلاش هاي صورت گرفته در اين مدت بيش از 230 قاچاقچي شناسايي دستگير و از آنان انواع كالاهاي قاچاق به ارزش بيش از 152 ميليارد ريال كشف شده است.
سرهنگ آزادي با اعلام اينكه از قاچاقچيان بيش از 130 دستگاه خودرو نيز توقيف شده است اظهار داشت: به دليل موقعيت جغرافيايي استان و تلاش مضاعف كاركنان مقادير كشف كالاهاي قاچاق در استان چشمگير است .
فرمانده انتظامي استان زنجان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را، مصداق بارز اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل دانست و گفت: امنيت بستر تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور است.
وی به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد و استفاده از كالاهاي قاچاق خودداري و موارد مشكوك را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظرات