در سال جاری اولویت شهرداری زنجان تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهری است.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۲۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در همایش تخصصی شهرداران تابعه استان ، گفت: یکی از پروژه های مهم شهری زنجان تکمیل تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) است.

حبیب ملائی یگانه از بازگشایی زیرگذر پل سیدالشهداء تا دو ماه آینده خبر داد و افزود: هزینه 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای سطح سوم پل سیدالشهداء صورت گرفته است. شهرداری از منابع داخلی خود این هزینه را انجام داده است. در شرایط فعلی سطح سوم پل در حال ساخت بوده و قطعه سوم پایلون در محل پروژه حضور دارد و بارگذاری خواهد شد.

وی افتتاح بلوار یک و نیم کیلومتری محیط بان در ورود شهرآراء را یادآور شد و اظهار داشت: این بلوار 35 متری با بازگشایی ورودی شهر آرا ایجاد شده است. ورودی شهرآراء از پروژه های مهم شهری امسال بوده و تلاش میشود تا پایان سال به اتمام برسد.

شهردار زنجان به اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی معابر اطراف پادگان اشاره کرد و تصریح کرد: در سال جاری وفق بودجه بازگشایی یکی از مهم ترین معابر اطراف پادگان برای دسترسی به شهرک های اقماری در آن منطقه شدیم که در این راستا ارتش و مسئولان استان همکاری تنگاتنگی داشتند.

یگانه از اقدامات در دست اقدام شهرداری برای بازگشایی خیابان اول شهرک کارمندان خبر داد و گفت: شهرداری زنجان برای بازگشایی های هدف گذاری شده برنامه ریزی کرده و در سال جاری نیز دیگر نقاط برای بازگشایی در دست اقدام خواهند بود

این مسئول با بیان اینکه شهرداری زنجان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تمرکز کرده است، یادآور شد: در سال جاری پروژه های مهمی در سطح شهر زنجان برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

وی به دیگر اقدامات شهرداری زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: احداث پارکنیگ های طبقاتی، پروژه بزرگ سبزه میدان و ادامه تملک در زینبیه غربی و پروژه های مختلف در حوزه پارک ها و فضای سبز در برنامه اجرایی قرار دارد.

ارسال نظرات