کمیل قاسمی افزود: سفر به کربلا و به پابوس امام حسین (ع) رفتن می‌تواند شارژ روحی خوبی برای ما باشد تا در ادامه راه ورزشی خود موفق‌تر عمل کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۱۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کمیل قاسمی پیش از مراسم اعزام کاروان ورزشی مازندران به کربلای معلی با بیان اینکه یک ورزشکار برای رسیدن به قهرمانی نیاز به آمادگی جسمی و روحی دارد، اظهار کرد: آمادگی جسمانی با تمرین کردن به‌دست می‌آید و توسل به ائمه اطهار می‌تواند انرژی روحی را تأمین کند.

وی افزود: سفر به کربلا و به پابوس امام حسین (ع) رفتن می‌تواند شارژ روحی خوبی برای ما باشد تا در ادامه راه ورزشی خود موفق‌تر عمل کنیم.

این کشتی‌گیر مازندرانی با بیان اینکه امام حسین (ع) و یارانش به ما درس آزادی و آزادگی آموختند، تصریح کرد: واقعه کربلا یادآور صبر و استقامت اهل بیت (ع) در برابر سختی‌ها و ظلم زمانه بود.

قاسمی در ادامه به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و گفت:در اردوها شرکت و خود را برای مسابقات جهانی تهران آماده می‌کنم.

وی در پایان پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی ایران و کشتی‌ گرفتن زیر پرچم ایران را افتخاری بزرگ برشمرد و گفت: گاهی پیشنهاداتی از کشورهای دیگر دارم تا برای آنان به روی تشک بروم اما به این صحبت‌ها توجه نداشته و فقط برای کشورم کشتی‌ می‌گیرم.

ظهر امروز و در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، تعدادی از قهرمانان مازندرانی المپیک، جهان و آسیا به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها