امام جمعه ایلام گفت: از رسانه های که گزارشات منفی علیه مرز مهران تهیه می کنند گله مندیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۱۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در جلسه ستاد اربعین که در پایانه مرزی مهران برگزار شد ضمن تشکر از تلاش دستگاه های اجرایی برای خدمات دهی به زائرین حسینی بیان کرد: حجم زائرین به مراتب بیشتر از سال گذشته است و همه استان ایلام برای پذیرایی از زوار بسیج شدند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: از رسانه ها گلایه داریم که گزارشات منفی علیه تردد در مهران می دهند و از سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی برای برقراری امنیت در مرز مهران تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه امکانات امسال از سال دیگر خیلی بیشتر است، ابراز کرد: پذیرایی بخصوص در هنگام خروج جمعیت از پایانه مرزی باعث ترافیک چند کیلومتری می شود و توصیه می شود که در هنگامی که جمعیت متمرکز است از زوار پذیرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: پیاده رویی اربعین یک حرکت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است که نمایش شیعیان و اقتدار جمهوری اسلامی را در بر خواهد داشت.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: آمریکاها از این حرکت زائرین اربعین ناراحتند و با حضور میلیونی شیعیان ضربه محکمی بر دهان استکبار خواهد زد و مردم عراق هم از این حضور شیعیان قدر دان هستند.

ارسال نظرات