حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی در گفت‌و‌گو با «بسیج»:

شاید رئیس جمهور خجالت زده شهداست!

شاه‌ حسینی گفت: شاید رئیس جمهور خجالت زده است و چه دارد به شهدا بگوید؟ آیا می‎خواهد بگوید که من چهارسال رئیس جمهور مملکتی بودم که شما آن را حفظ کردید و تمام آرمان‎های شما را که استکبارستیزی بود به هم ریختم!
کد خبر: ۸۷۷۷۷۰۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام  دیروز رئیس جمهور که در سفر به شلمچه برای افتتاح پایانه مرزی تا ۴۰۰ متری یادمان شهدای شلمچه رفته بود، اما به بازدید و زیارت این یادمان نرفت عنوان کرد: هر فرد دیگری نیز به جای او بود تا آنجا که رفتند حتما یک عرض ادب و ارادتی خدمت شهدا انجام می‎دادند.

شاه‌ حسینی در خصوص چرایی عدم حضور رئیس جمهور در یادمان شهدا بیان کرد: این رفتار وی می‎تواند چند حالت داشته باشد؛ یا غفلت کرده و مشاورین او نیز غافل هستند و ازآنجایی که رئیس جمهور به علت مشغله کاری‎اش ممکن است برخی امورات مورد غفلت واقع شود، اما این رئیس جمهور مشاورینی دارد که باید به او یادآوری می‎کردند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه این مطلب اظهار داشت: بدترین حالت نیز این است که آقای روحانی عمدا این اقدام را انجام داده تا این اظهارات قبلی خود را که دوران انقلابی‎گری تمام شده تکرار کند و ما امیدواریم این‎گونه نباشد.

شاه‌ حسینی در خاتمه گفت: شاید عدم حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای شلمچه به دلیل این است که خجالت زده است و چه دارد به شهدا بگوید؟ آیا می‎خواهد بگوید که من چهارسال رئیس جمهور مملکتی بودم که شما آن را حفظ کردید و تمام آرمان‎های شما را که استکبارستیزی بود به هم ریختم!

ارسال نظرات