رئیس دانشگاه خلیج فارس:

بسیج علمی نسبت به فروش مدرک و پایان‌نامه دغدغه داشته باشد

بوشهرـ رئیس دانشگاه خلیج‌فارس گفت: بسیج علمی باید نسبت به فروش مدرک و پایان‌نامه دغدغه داشته باشد در غیر اینصورت عملکرد ما بی‌محتوا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۹۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
 



به گزارش خبرگزاری بسیج  از بوشهر، عبدالمجید مصلح در نشست روسای دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: دفاع در عرصه نظامی و اقتصادی به پشتوانه علم و فناوری امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: در دانشگاه تلاش برای تولید علم و فناوری است تا با توانمندی بالا در مقابل خطراتی که کشور ما را می‌تواند تهدید کند بتوانیم ایستادگی کنیم.

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به ضرورت فرهنگ جهادی اضافه کرد: یکی از امور مهم که در دانشگاه با کارکرد علمی و رویکرد بسیجی انتظار داریم این است که مخلصانه و با رعایت اخلاق در مسیر علم و دانش گام برداریم.

مصلح گفت: به جهاد علمی اعتقاد داریم اما شاهد مدرک‌فروشی و خرید و فروش پایان‌نامه هستیم و این امر با رویکرد مهم بسیج منافات دارد، لذا بسیج علمی باید نسبت به فروش مدرک و پایان‌نامه دغدغه داشته باشد در غیر اینصورت عملکرد ما بی‌محتوا می‌شود.

وی ادامه داد: باید دغدغه خود را در فضای علمی نسبت به سلامت و اخلاق علمی بیشتر کنیم.

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: در استان بوشهر شاهد تعامل و فضای خوب همکاری در دانشگاه‌ها و مسؤولان استانی هستیم و برنامه‌های خوبی در سال‌های اخیر در بخش دانشجویی انجام شده که نمونه آن می‌توان به کنگره شهدای دانشجوی استان در سال 93 اشاره کرد.

مصلح افزود: دومین کنگره شهدای دانشجوی استان بوشهر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تقویت اردوهای راهیان نور دریایی خواسته دانشجویان بسیجی است و جلوه‌هایی از ایثار و شهادت را نمایان می‌کند.

ارسال نظرات